کد خبر 592832
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷

گروه طالبان صبح امروز بار دیگر اتوبوس های مسافربری را در شهرستان «گرشک» استان هلمند متوقف کرده و ده ها مسافر را با خود بردند.

 به گزارش مشرق، خبرگزاری «پژواک» افغانستان اعلام کرد که گروه طالبان صبح امروز (سه شنبه) اتوبوس های مسافربری را در شاهراه قندهار- هرات متوقف کرده و ده ها مسافر را با خود بردند. جزئیات بیشتری در این باره منتشر نشده است.

این چهارمین بار در یک ماه گذشته است که گروه طالبان مسافران را با خود برده و تعدادی از آنها را به قتل می رسانند. تداوم این آدم ربایی باعث نگرانی شدید مردم این کشور شده است.

اولین بار در 11 خردادماه گروه طالبان در شهرستان «علی آباد» استان قندوز 3 اتوبوس و چند خودروی دیگر را متوقف کرده و نزدیک به 185 مسافر را به گروگان گرفتند. 12 تن از آنان را با تشکیل دادگاه صحرائی، کشتند و سرنوشت 8 تن دیگر از آنان هنوز نامعلوم است.

در 19 خردادماه باز هم افراد وابسته به گروه طالبان 47 مسافر را در مسیر تخار- قندوز ربودند و دوباره با تلاش بزرگان محلی و نیروهای امنیتی 7 تن از افراد ربوده شده نجات یافتند و سرنوشت افراد دیگر روشن نیست.

طالبان 3 روز پیش 11 نفر را که چند تن از نیروهای پلیس و سرباز ارتش نیز در میان آنان بودند، در شهرستان «اندر» استان غزنی گلوله باران کردند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس