۹ سال پیش بود که پیکر مطهر چند شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در تهرانسر تشییع شده و سپس خاکسپاری شد. این مهمانی بزرگ با میزبانی اهالی منطقه و حضور باشکوه آنان به اتفاق خاطره انگیز منطقه تبدیل شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، 9 سال پیش بود که پیکر مطهر چند شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در تهرانسر تشییع شده و سپس خاکسپاری شد. این مهمانی بزرگ با میزبانی اهالی منطقه و حضور باشکوه آنان به اتفاق خاطره انگیز منطقه تبدیل شد. حالا حرم مطهر شهدای گمنام تبدیل به قطب زیارتی مردم تهرانسر شده است. مردم قدرشناس منطقههر سال برای این مهمانی بزرگ و تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام سالگرد می‌گیرند و یاد و خاطره شهدا را زنده می‌کنند. امسال نیز به رسم سال‌های گذشته حرم مطهر شهدای گمنام تهرانسر آذین بسته شد و مهمانی بزرگی برای نهمین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام برگزار شد.

ضیافت افطار، اقامه نماز جماعت مغرب و عشا، روایتگری امیر سرتیپ دوم غلامحسین دربندی، اجرای گروه سرود نسیم قدر و قرائت دعای پرفیض کمیل بخش‌های مختلف این مراسم را تشکیل داد و بار دیگر مردم تهرانسر با آرمان شهدای دفاع مقدس تجدید بیعت کردند. روایت تصویری این ضیافت در ادامه قابل مشاهده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس