کد خبر 469758
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

فرهنگسرای تهرانسر همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و به منظور ارتقاء سطح آگاهی و معلومات شهروندان عزیز در این خصوص، اقدام به برگزاری اولین مسابقه جدول تحت عنوان پله پله تا ایثار در منطقه 21 نموده است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، این مسابقه جدول که حاوی کاربرگ طراحی شده سوالات، با محتوای اطلاعات ارزشمند دفاع مقدس می باشد، در تاریخ 30 شهریور 94 به تعداد 5000 نسخه در نمایشگاه پدافند نیروی هوایی ، بوستان شهدای تهرانسر و مراکز فرهنگی هنری منطقه 21 در بین شهروندان و بازدید کنندگان توزیع خواهد شد.
لازم به ذکر است علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند کاربرگ مسابقه مذکور را در محل های ذکر شده و همچنین سایت فرهنگسرای تهرانسر دریافت کرده ، پس از حل جدول و به دست آوردن رمز که یکی از جملات زیبای حضرت علی (ع) است ،آن را تا تاریخ 15 مهر 1394 به واحد فرهنگی فرهنگسرای تهرانسر و یا کلیه واحدهای فرهنگی مراکز فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری منطقه 21 تحویل دهند. گفتنی است در تاریخ  20 مهر به تعدادی از پاسخنامه های صحیح پس از قرعه کشی، به شرح ذیل جوائزی اهداء خواهد گردید.

1-کارت هدیه 1000000 ریالی به سه نفر از برگزیدگان
2- بیست در صد تخفیف در شهریه کلاس های آموزشی منطقه به بیست نفر از برگزیدگان
  3- ثبت نام و عضویت رایگان در کتابخانه های منطقه 21 ویژه 30 نفر از برگزیدگان
علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به مراکز فرهنگی هنری منطقه 21،سایت فرهنگسرای تهرانسر به آدرس  tehransar.farhangsara.ir   مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 44594711 تماس حاصل نمایند.                                                                                                                            

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس