کد خبر 591055
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

یازدهمین برنامه «ماه عسل» درحالی جمعه شب روی آنتن رفت که احسان علیخانی از مخاطبان خود تشکر کرد که در این مدت قصه‌های ماه عسل را دوست داشته و انرژی بسیاری را به برنامه داده‌اند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، احسان علیخانی شب گذشته در ابتدای صحبت‌هایش در «ماه عسل» از سه تا فیلم روی پرده نام برد و مخاطبانش را دعوت به تماشای این سه فیلم کرد. وی گفت: دیشب یک فرصتی دست داد و توانستیم با رفقا برویم و فیلم «ایستاده در غبار» را تماشا کنیم. چقدر فیلم متفاوت و خلاقانه‌ای بود و پیشنهاد می‌کنم اگر موقعیتش را داشتید و توانستید حتماً این فیلم را ببینید.

فیلم بسیار جذابی است از احمد متوسلیان سرزمینمان و کارهایی که کرده و تیمی که در نهایت در تاریخ ما گم می‌شوند. این روزها هم که ما اخباری شنیدیم که این داستان را خیلی جذاب و پیچیده می‌کند. راجع به این فراق که نمی‌توان حرف زد و اگر پای حرف خانواده‌هایشان بنشینیم حرفهای آنها واقعاً ناراحت کننده است. من از دوستانمان خواستم که حتماً یک روزی از تیرماه که سالروز سرقت این چهره‌ها هست درباره‌اش بیشتر صحبت کنیم و شاید حتی یک گوشه‌هایی از آن را نیز پخش کنیم. درکنارش فیلم‌های دیگری هم هست که حتماً تماشایشان کنید مثل فیلم «أبد و یک روز» که اگر اکران بود حتماً آن را ببینید یا فیلم «بارکد» از مصطفی کیایی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس