کد خبر 590748
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۱

نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی گفت: به لحاظ این بی‌قانونی، وزیر کشور باید به صحن علنی بیاید و پاسخگوی بی‌تدبیری مسؤولین استان فارس باشد چراکه با این حرکت، آرامش مردم هرمزگان را تحت تاثیر قرار داده‌اند.

وزیر کشور باید به صحن علنی مجلس بیاید و پاسخگو باشد

به گزارش مشرق، احمد مرادی شامگاه جمعه در جمع مردم روستاهای تنبوی شمالی و تنبوی جنوبی، اکبری، فارسی و سوروباش در مسجد جامع فارسی بخش کوشکنار با تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان و ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: از جنگ روانی که استان فارس ایجاد کرده است و قصد دارند آرامش مردم هرمزگان را برهم بزنند با لطف خدا و همبستگی مردم و مسؤولین این نقشه نیز نقش برآب شد.

وی افزود: مسؤولین هرمزگان برای اولین بار در طول تاریخ به همبستگی رسیده‌اند و از این بابت خدا را شاکریم و بنده به همراه مجمع نمایندگان استان در خدمت مردم خوب و خونگرم گاوبندی هستیم.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هیچ جای نگرانی نیست و شما مردم گاوبندی با حضور خودتان ثابت کردید که در لغو کامل این مصوبه غیر قانونی و غیر کارشناسی‌شده مصمم هستید.

مرادی در پایان یادآور شد: به لحاظ این بی‌قانونی، وزیر کشور باید به صحن علنی بیاید و پاسخگوی بی‌تدبیری مسؤولین استان فارس باشد چراکه با این حرکت، آرامش مردم هرمزگان را تحت تاثیر قرار داده‌اند.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس: اتحاد دیرینه مردم دو استان هرمزگان و فارس را خدشه‌دار می‌کنند

وزیر کشور باید به صحن علنی مجلس بیاید و پاسخگو باشدحجت‌الاسلام سیدمصطفی ذوالقدر شامگاه جمعه در جمع مردم روستاهای تنبوی شمالی، تنبوی جنوبی، اکبری، فارسی و سوروباش در مسجد جامع فارسی با تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان اظهار داشت: رمضان از بهترین ماه‌های خداست و بهترین روزهایش عید فطر است که میلیون‌ها مسلمان در این روز نماز عید به‌جا می‌آورند.

وی افزود: رمضان ماه آرامش است اما در این ماه مبارک، آرامش مردمی که به صلح و صفا زبانزد هستند تحت تاثیر تعدادی افراد بی‌تدبیر قرار گرفته است. رمضان ماه اتحاد بین مسلمانان است اما مسؤولین استان فارس دارند اتحاد دیرینه مردم دو استان هرمزگان و فارس را خدشه‌دار می‌کنند.

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خلع نبود نماینده در غرب هرمزگان احساس می‌شود گفت: نمی‌دانم چرا انتخابات غرب هرمزگان باطل شده است. مجمع نمایندگان هرمزگان پیگیر این موضوع است.

ذوالقدر اضافه کرد: همین تهمت‌هایی که امروز به منتخب غرب هرمزگان روا داشتند و انتخابات را باطل کردند به بنده هم در دور ششم مجلس نسبت دادند ولی شورای محترم نگهبان در میان دوره‌ با تحقیق و تفحص متوجه شد که این تهمت‌ها کذب است و بنده وارد مجلس ششم شدم.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس در پایان یادآور شد: برای پیگیری حقوق مردم گاوبندی در جهت انتزاع این روستاها، روز یکشنبه وزیر کشور را جهت پاسخگویی به مجلس فرا می‌خوانیم.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
    0 0
    فرافکنی میکنن همه مردم اون منطقه خواهان پیوستن به استان فارس هستن. در صورت پیوستن این چند روستا به فارس این منطقه میتونه قطب سرمایه گذاری جنوب و رقیب سخت اسکله های شهید رجایی و شهید باهنر بندرعباس بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس