کد خبر 592312
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲

ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد شهادت شهید چمران طی بیانیه ای وی را الگویی ماندگار و نمادی از شجاعت، بصیرت و مقاومت ملت ایران دانست.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد شهادت شهید چمران طی بیانیه ای وی را الگویی ماندگار و نمادی از شجاعت، بصیرت و مقاومت ملت ایران دانست.

در این بیانیه آمده است: شهید دکتر مصطفی چمران با روح معنوی و شجاعتی مثال زدنی و نیز درک شرایط مسلمانان در آن دوره، از سنگر علم به جایگاه رفیع جهاد و دفاع روی آورد تا الگویی ماندگار از خود بر جای بگذارد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: دکتر مصطفی چمران در جهت تثبیت جمهوری اسلامی در کشور در روزهای آغازین نظام نوپای انقلاب اسلامی شجاعانه سنگر علم و دانش را رها و به عرصه جهاد روی آورد و در این راه با تشکیل ستاد جنگ ‌های نامنظم گامی مهم در پیروزی رزمندگان اسلام برداشت.

روابط عمومی ارتش در ادامه بیانیه خود تصریح کرده است: شهید دکتر چمران به عنوان الگویی ماندگار، امروز و در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران به مقابله با زیاده خواهی های آمریکا پرداخته و به الگویی در بین کشورهای مسلمان تبدیل شده است می تواند نمونه ای بارز از  خستگی ‌ناپذیری ملت ایران در برابر دشمنان باشد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان بیانیه خود ضمن احترام و گرامیداشت نام و یاد شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اعلام می دارد فرزندان غیور ملت در ارتش جهت پاسداشت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مام میهن تحت لوا و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) در آمادگی کامل به سر برده و با تأسی به روح شهدای بزرگواری همچون شهید دکتر مصطفی چمران آماده هر گونه جانفشانی می باشند.



منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    درود بر دلاوران ارتش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس