سرهنگ خلیلی گفت تبلیغ برخی از این مراکز به صورت غیرمستقیم و در حد مانکن لباس صورت می‌گیرد.

همیاران پلیس برای گزارش «گروههای مدلینگ» فعال شده‌اند/ عمده فعالیت‌های مبتذل از تبلیغات ساده شروع می شود (آماده)به گزارش مشرق، سرهنگ خلیلی معاون اجتماعی پلیس فتا در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه مشرق اظهار داشت: چند ماه بعد از هشدار مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سایبری و برخوردهای قوه قضائیه با مراکز فعال در عرصه مدلینگ به ویژه آتلیه های عکاسی متخلف، آرایشگاههای عروس و مزون های لباس و گردانندگان صفحات مدلینگ در شبکه اینستاگرام، فعالیت این گروهها و شبکه های فعال در زمینه مدلینگ به شدت کاهش یافته اما همچنان به صورت زیر پوستی و غیر مستقیم فعالیت در زمینه مدلینگ در حال انجام است.

وی تاکید کرد: پلیس فتا بر حسب وظیفه قانونی خود سایت ها و صفحات اینستاگرامی متخلف در زمینه مدلینگ را رصد، شناسایی و برای برخورد قضایی به قوه قضائیه معرفی می‌کند. با اینحال در مواردی که گردانندگان صفحات مدلینگ با اسامی غیر مرتبط دست به ایجاد صفحه کنند که در این خصوص نیز همیاران پلیس برای گزارش گروه‌های مدلینگ فعال شده اند و از گزارش‌های مردمی نیز استفاده می‌شود.

معاون اجتماعی پلیس فتا در خصوص شیوه‌های جدید جذب دختران و پسران به عرصه مدلینگ نیز گفت: تبلیغات برخی از این مراکز به صورت غیر مستقیم و در حد مانکن لباس صورت می‌گیرد و سودجویان از این طریق اقدام به جذب افراد در عرصه مدلینگ می‌کنند.

همیاران پلیس برای گزارش «گروههای مدلینگ» فعال شده‌اند/ عمده فعالیت‌های مبتذل از تبلیغات ساده شروع می شود (آماده)

وی اضافه کرد: با این شیوه، افراد متقاضی تنها برای نمایش یک مدل لباس، شال یا ساپورت وارد سیستم باندی این مراکز زیرزمینی و غیرقانونی می‌شوند و پس از مدتی با تطمیع فرد و دادن پیشنهادهای مالی بهتر، او را به سمت فعالیت حرفه‌ای و مبتذل در عرصه مدلینگ هدایت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • yas ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    هرکس لباس بخواد میره لباس فروشی طبق شخصیتش لباسشو میخره؛اینا فقط مد گرایی وخودنمایی وپول حرام کردنو,رواج میده...
  • حسین ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    یک عده در ایران چون از نزدیک برخورد نداشتند با مدلینگ و از این مسائل فکر می‌کنن این هم یک کار هست مثل بقیه کارها ولی‌ کشورهای غربی را ببینید همین مدلینگ ریشه ارزش‌های اخلاقی‌ زنان را نابود کرده ، در اروپا ارزش اول زن شده زیبایی‌ ظاهری اون و اخلاق تقریبا هیچ جایگاهی نداره ، دخترانی که حتی در خانواده‌های مذهبی‌ مسیحی پرورش پیدا می‌کنن بعد که به سنّ قانونی‌ میرسن میبیند ارزش‌های دینیشون پشیزی ارزش نداره ولی‌ با مانور و نشان دادن خودشون می‌تونن در جامعه ای که مسائل شیطانی در اون ارزش شدن موفق بشن. همین لهستان مبدأ بسیاری از مدل‌ها در اروپا و آمریکا بوده و هست و همین مساله ارزش‌های کاتولیک اینها را در بین زنان نابود کرده و یک سرخوردگی بین زنانی ایجاد کرده که خودشون را حفظ کردند. به جرات میگم زنان اروپایی‌ سطح فکر و درکشون نسبت به مسائل پیرامونشون به شدت پایین اومده چون وقتی‌ که فرد ۸۰% وقتش را به رقابت زیبایی‌ و خودنمایی میگذرونه دیگه وقتی‌ برای تفکر میمونه؟ من احساس می‌کنم همین بلا داره به یه نحوی گریبانگیر دختران و پسران ایرانی‌ می‌شه.و متاسفانه به دلیل شرایط جامعه ما جوانهای ایرانی‌ دیگه افراط می‌کنن و از این اروپایی‌‌ها هم میخوان جلو بزنن که وضع می‌شه این که الان می‌بینید....
  • حجت الله رازاني ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    با سلام و قبولي طاعات و عبادات باستحضار ميرساند جمع كردن مفاسد اجتماعي در فضاي مجازي فقط با همكاري و همياري اهل دين و كمك از آنها را ميطلبد و پليس به تنهايي قادر به اين كار نبوده و با اخذ گزارش مردمي ميشود با فساد برخورد كرد علي ايحاله موفق باشيد
  • ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    چه شکلی باید اطلاع بدیم به پلیس فتا ؟ چطوری میشه شد همیارپلیس ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس