کد خبر 589779
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

در ماه مبارک رمضان به دلیل کاهش تقاضا برای سفر، قیمت تورهای مسافرتی داخلی و خارجی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند که در روزهای عادی دو تا سه برابر قیمت است.

به گزارش مشرق، در ماه مبارک رمضان بازار تورهای مسافرتی از تب‌وتاب می‌افتد و اغلب ممکن است تخفیف‌های 50 درصدی یا بیشتر را برای جلب مشتری اعمال کنند که در بعضی موارد وسوسه انگیز است.
 
اغلب مردم با نزدیک شدن به شب‌های احیا تصمیم می‌گیرند به شهرهای زیارتی سفر کنند که با جستجو در اینترنت و پرس‌وجو می‌توانند از تورهای ویژه ماه مبارک رمضان نیز بهره‌مند شوند.
 
در این میان تورهای تخفیف خورده و لحظه آخری مشهد مقدس در ماه مبارک رمضان به صورت زمینی برای اقامت دو شب و دو روز 130 هزار تومان است، ترکیبی 195 هزار تومان و هوایی به قیمت 250 هزار تومان می‌رسد که در روزهای عادی  دو تا سه برابر گران‌تر است.

تور مشهد مقدس ویژه ماه مبارک رمضان در تاریخ 29 خرداد، به مدت دو شب و سه روز در هتل 5 ستاره، برای هر نفر در اتاق 2 تخته 500 هزار تومان است که این مبلغ در هتل 3 ستاره به قیمت 315 هزار تومان می‌رسد.
 
در تماس تلفنی با یکی از متصدیان فروش تورهای مسافرتی در خصوص قیمت تورهای ویژه تعطیلات عید فطر قیمت‌ها را به شرح زیر اعلام کردند: تور هوایی مشهد مقدس در هتل 3 ستاره برای اقامت دو شب وسه روز به مبلغ 650 هزار تومان است که در هتل 4 ستاره قیمت 720 هزار تومان است.
 
این متصدی فروش به تورهای هوایی کیش نیز اشاره کرد و افزود: اقامت در هتل 4 ستاره برای دو شب و سه روز به مبلغ 800 هزار تومان که شامل سرویس صبحانه می‌شود، همچنین هتل 3 ستاره همراه با سرویس صبحانه و نهار به قیمت 820 هزار تومان است.
 
وی در خصوص قیمت هتل‌های 5 ستاره گفت: اقامت دو روز و سه شب در هتل 5 ستاره همراه با سرویس صبحانه و نهار برای هر نفر یک میلیون و 170 هزار تومان است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس