کد خبر 589294
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

عضو شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد داد که خیابان حجاب یا دانشگاه به نام استاد حمید سبزواری تغییر نام پیدا کند.

به گزارش مشرق، غلامرضا انصاری در دویست و شصت و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: بهتر است هر چه سریعتر کار نامگذاری یک خیابان به نام پدر شعر انقلاب ایران در دستور کار قرار گیرد.
 
وی افزود: پیشنهاد می کنم خیابانی که قرار است به نام این شاعر نامگذاری شود یا خیابان حجاب و یا خیابان دانشگاه، تغییر نام پیدا کند.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری مراسم تدفین حمید سبزواری اظهار کرد: شاعر بزرگ انقلاب فردا و طی مراسمی در سبزوار به خاک سپرده خواهد شد و نیاز است اعضا در شورای شهر تهران با نامگذاری خیابانی، پاداش قابل توجه به این شاعر بزرگ انقلاب دهند.
 
راستگو: اول تحقیق کنید بعد نامگذاری کنید
 
در ادامه این جلسه الهه راستگو، عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از نامگذاری‌های بدون تحقیق و بررسی در شهر تهران تصریح کرد: متاسفانه زمانی که یک شخصیت مهم در کشور فوت می کند؛ اعضا بدون برنامه نسبت به نامگذاری اقدام کرده و اگر همین طور پیش رود تا چند وقت آینده دیگر خیابانی در تهران برای نامگذاری پیدا نخواهد شد.
 
وی تصریح کرد: نامگذاری خیابانهای حجاب و دانشگاه در مقاطع حساسی صورت گرفته که نیاز به این نامها بوده و نباید با تصمیمات احساسی نسبت به نامگذاریها اقدام کنیم.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • SMAH1 ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 0
    هر سال اینهمه خیابان و بزرگراه ایجاد می شود،نام های جدید برای برای آنها بگذارید و دست به نام های قدیمی نزید لطفا!
  • ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 0
    فقط خیابون (حجاب) نیاز به تعویض نام داشت؟؟؟ ولنگاری فرهنگی در این دولت کاملا مشهود است همش کنسرت و تکخوانی و اردوهای مختلط و نمایشگاه شوی لباس زنده و هزار غلط دیگه ننگ بر این فرهنگ!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس