کد خبر 589187
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵

صابری گفت: با وجود پیشرفت های قابل توجهی که در پرونده خون های آلوده حاصل شده بود اما اکنون وضعیت این پرونده وخیم است.

به گزارش مشرق، علی صابری گفت: با وجود درخواست های مکرری که از وزیر بهداشت برای مذاکره و طرح مشکلات بیماران پرونده خون های آلوده داشتم، اما هنوز موفق به دیدار با این مقام مسئول نشده ام.
 
وی افزود: وزیر بهداشت زمانی که در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران حاضر شد، این قول مساعد را داد که در رابطه با وضعیت افرادی که در پرونده خون های آلوده متضرر شده اند، همکاری لازم را با ما داشته باشد. اما بعد از گذشت مدت زمان زیادی از این اتفاق، هنوز منتظر دیدار با وزیر بهداشت هستیم.
 
وکیل پرونده خون های آلوده با تاکید بر اینکه هیچ گاه حاضر به بیان خواسته‌های بیماران درگیر در پرونده با در رسانه های خارجی نشدم، اظهارکرد: درخواست هایی که مطرح می شود، حق بیمارانی است که درگیر پرونده خون های آلوده هستند و ما هیچ وقت حاضر نبوده ایم برای رساندن حرف‌مان، از تریبون های خارجی استفاده کنیم.
 
عضو حقوقدان شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه «خواسته ما این است که با افراد درگیر در پرونده خون های آلوده برخورد بدصورت نگیرد» تصریح کرد: برخورد با برخی بیماران درگیر در پرونده خون های آلوده تاکنون بد بوده و خواسته ما این است که مسئولان حرف های بیماران را بشنوند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس