کد خبر 589176
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱

پدر نخستین شهید مدافع حرم پس از تماشای نمایش «دریادلان» از دعوت سردار سلیمانی برای تماشای این نمایش خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، این پدر شهید با حضور در نمایش «دریادلان»، گفت: بر اساس وعده‌ای که هفته گذشته به عوامل نمایش داده بودم؛ به مراسمی دعوت شده بود که سردار حاج قاسم سلیمانی در آنجا حضور داشت. در آنجا به ایشان گفتم که نمایشی با چنین موضوعی در مرکز تهران در حال اجراست و ایشان را برای دیدن نمایش شما دعوت کردم.

پانزدهمین اجرای نمایش «دریادلان» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین شفیعی با حضور خانواده اولین شهید مدافع حرم «محرم ترک» اجرا شد و در پایان به مقام این شهید بزرگوار تقدیم شد.

پدر شهید مدافع حرم «محرم ترک» با بیان اینکه نمایش «دریادلان» خط مقدم جبهه فرهنگی است، گفت: اینکه نمایشی با این شور و کیفیت با حضور عده‌ای هنرمند علاقه‌مند بدون هیچ‌گونه سفارشی به اجرا درآید که از جنگیدن با دشمنی همچون داعش نیست.

وی گفت: بر اساس وعده‌ای که هفته گذشته به عوامل نمایش داده بودم؛ به مراسمی دعوت شده بود که سردار حاج قاسم سلیمانی در آنجا حضور داشت. درآنجا به ایشان گفتم که نمایشی با چنین موضوعی در مرکز تهران در حال اجراست و ایشان را برای دیدن نمایش شما دعوت کردم.

علی براتی، رضا راد، روح‌الله سنایی، سروش کریمی نژاد،‌ مهرداد آبجار،‌ محمدامین وظایفی، میلاد محمدزاده،‌ محمدرضا ابراهیمی،‌ یونس حمزه لویی، آسف جاودانفرد،‌ علیرضا کاظم‌زاده،‌ آرمان صلحی، علی پناهی، سامان توحیدی،‌ پیمان گنجی، علی گلگزی، علی آبسالان، دانیال بیات، رضا خاکی، شاهین کیانی نژاد،‌ ارسلان محمدی، محسن قربانی، ایمان مسعود، دانیال ضیاعی فر، مجید جبلی، سعید بهادری تاج و رستا رضوی در نمایش «دریادلان» به ایفای نقش می‌پردازند.

«دریادلان» جدیدترین تولید کارگاه تئاتر خیابانی ایران است که انتظار مادر شهیدی را که سال‌هاست در جست و جوی فرزند خود است، روایت می‌کند.

حسین مسافرآستانه مشاور هنری و علی براتی طراحی حرکت این اثر نمایشی هستند و روح‌الله زندی‌فرد به عنوان مجری طرح این گروه را همراهی می‌کند.

این نمایش از 8 خرداد تا 4 تیر ماه ساعت 21:30 در پارک دانشجو اجرا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس