پدر سرداران شهید محمد و حسن توپال پس از تحمل بیماری قلبی و ریوی که در بیمارستان زینبیه خورموج بستری‌ شده بود در سن 91 سالگی به دیار باقی شتافت.

به گزارش مشرق، عصر شنبه پیکر حاج کرم توپال پدر سرداران شهید محمد و حسن توپال در شهر بادوله از ورودی خیابان گلزار شهدا بر روی دستان مردم تشییع شد و پس از اقامه نماز در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

در این مراسم که حجت‌الاسلام محمد محمدی امام‌جمعه کاکی، فرمانده و کارکنان سپاه امام رضا (ع) دشتی، شهرداران خورموج، کاکی و بادوله، روسای دادگستری دشتی و تنگستان، بخشدار کاکی، مدیر حراست منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی حضور داشتند، پیکر حاج کرم توپال از بیمارستان زینبیه خورموج تا گلزار شهدای شهر بادوله تشییع و سپس در کنار تربت پاک و مطهر فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

مراسم ختم این پدر مهربان روزهای یکشنبه، دوشنبه و مراسم هفتمین روز درگذشت این مرحوم روز پنجشنبه در مسجد حجت شهر بادوله برای برادران و هم‌زمان در حسینیه شهدای این شهر برای خواهران منعقد است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی نیز در گفت‌وگو با فارس گفت: شهادت هنر انسان‌های وارسته است و والاتر از آن هنر والدین بزرگوار آن شهداست که پس از تقدیم فرزندان رشید خود با صبر و بردباری از کیان نظام اسلامی دفاع کردند.

علی غضنفری افزود: پدران و مادران شهدا بزرگ‌ترین دارایی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی ادامه داد: پدران و مادران و حتی خانواده‌های معظم شاهد با صبر، شکیبایی، صبوری و ولایتمداری نقشی بی‌نظیر و استثنایی از خود به‌جایی گذاشتند.

غضنفری تصریح کرد: یکی از وصیت‌های همیشگی پدر مهربان شهیدان محمد و حسن توپال تأکید بر ولایت‌پذیری و اطاعت از امام خامنه‌ای بود.

پایگاه خبری مشرق نیز مصیبت وارده به خانواده معظم شهید توپال تسلیت می‌گوید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس