کد خبر 587998
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: مقابل تیم آمریکا کار سختی در پیش داریم.

به گزارش مشرق، علیرضا رضایی در خصوص شکست حسین‌خانی، کریمی و طحان در دیدار برابر آذربایجان اظهار داشت: سطح مسابقات امسال خوب است و در کشتی اول نیز آذری‌ها خوب بودند و تیم جوان و در عین حال با تجربه‌ای را راهی مسابقات کردند.

وی افزود: بدن برخی نفرات‌مان در کشتی اول مقابل آذربایجان کمی سنگین بود و به همین دلیل از 3 کشتی‌گیر حاضر در دیدار اول در دیدار برابر هند نیز استفاده کردیم تا با میدان دادن به این نفرات بتوانیم آنها را به اوج برسانیم.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد کشورمان در خصوص دیدار مقابل آمریکا جهت حضور در فینال خاطرنشان کرد: کار سختی مقابل آمریکا خواهیم داشت و باید فیلم کشتی‌های این تیم را نگاه و بعد از آنالیز فیلم‌ها ترکیب ایران را 2 ساعت قبل از کشتی مشخص کنیم.

رضایی ادامه داد: ترکیب تیم هنوز مشخص نیست اما باید به این نکته توجه داشت که کشتی‌های خوب نفرات ما باعث شد که آذری‌ها نتوانند کشتی خوبی مقابل آمریکا بگیرند و به همین دلیل آمریکا این تیم را با اختلاف شکست داد.

وی در ارتباط با تقابل احتمالی با روسیه در فینال گفت: روسیه تیم خوبی دارد و یکی از شانس‌های اول قهرمانی است. با این حال تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم پس از صعود به فینال بازهم عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس