کد خبر 587449
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

ملی پوشان بسکتبال ایران از سه شنبه 25 خرداد در رقابت های بین المللی اطلس اسپورت چین به میدان می روند.

به گزارش مشرق، تیم ملی بسکتبال ایران که خود را برای شرکت در رقابت های انتخابی المپیک آماده می کند، در ادامه مسابقات تدارکاتی خود، در رقابت های اطلس اسپورت شرکت می کنند.

این دوره از مسابقات از 25 تا 30 خرداد در شهر سوژو کشور چین برگزار می شود و تیم ملی ایران در گروه B به مصاف مقدونیه، منتخب آمریکا و لیتوانی می رود. تیم های چین، ژاپن، نیوزیلند و بلاروس در گروه A این رقابت ها حضور دارند.

برنامه دیدار های ملی پوشان ایران در این رقابت ها به شرح زیر است:
سه شنبه 25 خرداد، ایران – مقدونیه
چهارشنبه 26 خرداد، ایران – منتخب آمریکا
پنجشنبه 27 خرداد، ایران - لیتوانی

شاگردان درک بائرمن آلمانی پیش از شرکت در تورنمنت اطلس اسپورت، در مسابقات غرب آسیا و دو دیدار تدارکاتی مقابل فیلیپین نیز شرکت کرده بودند. ایران در دوره گذشته مسابقات اطلس اسپورت در رده دوم قرار گرفته بود.

حامد حدادی ستاره و بازیکن پست سنتر تیم ملی ایران نیز که در رقابت های غرب آسیا و دو دیدار تدارکاتی با فیلیپین حضور نداشت، دیروز (جمعه) وارد چین شد تا به اردوی تیم ملی بپیوندد.

حدادی در این مدت برای پیگیری کارهای شخصی خود به آمریکا سفر کرده بود.

تیم ملی ایران خود را برای شرکت در رقابت های انتخابی المپیک آماده می کند. مسابقات انتخابی المپیک از 13 تا 18 تیر در تورین ایتالیا برگزار می شود.

در این مسابقات تیم های یونان، مکزیک و ایران در گروه A و تونس،کرواسی و ایتالیا در گروه B رقابت می کنند و دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد. در نهایت نیز تیم قهرمان مسابقات، سهمیه حضور در بازی های المپیک 2016 ریو را به دست می آورد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس