کد خبر 587152
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹

سرمربی تیم ملی فوتبال سوئد اعلام کرد که ستاره تیمش نمی‌تواند در جریان مسابقات یورو ۲۰۱۶ اردوی این تیم را به منظور عقدقرارداد با تیم جدیدش ترک کند.

به گزارش مشرق، زلاتان ابراهیموویچ که سرانجام به حضور چهار ساله‌اش در پاری‌سن‌ژرمن پایان داد، حضورش را به منچستریونایتد و کار مجدد زیرنظر ژوزه مورینیو نسبت داده‌اند. با این حال هنوز مشخص نیست که مقصد بعدی ستاره 34 ساله تیم ملی سوئد کجا خواهد بود.

اریک هارمن در آستانه شروع مسابقات یورو 2016 گفت: در برنامه‌ای که برای مسابقات یورو 2016 داریم، بازیکنان اوقات فراغت خودشان را دارند. اینکه آنها خارج از این برنامه چه می‌کنند را نمی‌توانم کنترل کنم، اما اینطور هم نیست که زلاتان بخواهد در جریان مسابقات به سمت شهر منچستر پرواز کند. 100 درصد اطمینان دارم که شایعات روی ایبرا تأثیری نخواهد گذاشت. او خیلی وقت است که در فوتبال حرفه‌ای است و به خوبی با این شرایط و شایعات مطرح شده کنار خواهد آمد.

وی افزود: بازیکنان تیم ملی سوئد هم به تمامی شایعاتی که حول زلاتان وجود دارد، عادت کرده‌اند. آنها هم با این جو آشنا هستند. هیچ چیزی هم وجود ندارد که تأثیر منفی روی تیم ما بگذارد. مطمئن هستم شایعاتی که به کاپیتان ما مربوط می‌شود، تأثیری روی تیم نخواهد گذاشت. درک می‌کنم که نه‌تنها در رسانه‌های سوئد، بلکه رسانه‌های دیگر کشورها هم در حال رایزنی در مورد آینده ابراهیموویچ هستند، اما این روی ما تأثیری نمی‌گذارد.

سوئد در گروه E با تیم‌های ایرلند، ایتالیا و بلژیک همگروه است و در اولین دیدار به مصاف ایرلند خواهد رفت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس