کد خبر 588754
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

کاپیتان تیم ملی فوتبال سوئد به احتمال حضورش در منچستر یونایتد واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، به نقل از دیلی میل، یکی از بازیکنانی که خبرهای زیادی درباره توافق او با منچستریونایتد به گوش می‌رسد، زلاتان ایبراهیموویچ است.

این بازیکن سوئدی تیم ملی کشورش را در رقابت های یورو 2016 فرانسه همراهی می کند. او درباره توافق با شیاطین سرخ این‌گونه پاسخ داد: درباره توافق با منچستریونایتد یا هر سوالی که مربوط به این باشگاه است، نمی‌توانم اظهار نظری داشته باشم. تنها می توانم بگویم از شنیدن چنین سخنانی لذت می‌برم. از قصه‌پردازی شما خبرنگاران خوشم می آید. به زودی مقصد بعدی من را خواهید فهمید.

روی کین، اسطوره شیاطین سرخ پیشتر تاکید کرده بود منچستریونایتد به بازیکنی بزرگ مثل زلاتان نیاز دارد. کاپیتان تیم ملی فوتبال سوئد درباره این سخن کین گفت: او خودش بازیکن بوده است و به نظرش احترام می گذارم. او به من لطف دارد.

یکی از خبرنگاران از زلان پرسید چگونه در 34 سالگی همچنان به بازی در سطح نخست فوتبال اروپا ادامه می دهد که این بازیکن سوئدی، جواب دندان‌شکن و غرور آمیزی به او داد تا جایی‌که گفت: اسطوره هنوز می‌تواند بدرخشد و به همین خاطر هم به بازی ادامه می دهد. بازیکنی هستم که در هر تیم و کشوری بازی کنم، می توانم فضای موجود را تحمل کنم و عملکرد درخشانی از خود نشان دهم. مشکلی برای بازی کردن ندارم و به همین خاطر هم دلیلی برای بازنشستگی ندارم.

او ادامه داد: هر ساله احساس می کنم در بهترین شرایط قرار دارم و می توانم بهترین فصلم را پشت‌سر بگذارم. به پیشرفت ادامه می‌دهم و هر ساله در حال یادگیری چیزهای جدیدی هستم. به سادگی می‌گویم که می‌دانم به چه چیزهای نیاز دارم و برای رسیدن به آنها از جان مایه می‌گذارم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس