کد خبر 589234
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

باشگاه پاری سن ژرمن در حال مذاکره با اونای امری برای سپردن هدایت این تیم به او هستند.

به گزارش مشرق، به نقل از الکاس قطر، سویا در فصلی که گذشت با هدایت اونای امری نتایج درخشانی به دست آورد. این تیم به فینال جام حدفی اسپانیا صعود کرد و توانست در لیگ اروپا هم عنوان قهرمانی را کسب کند.

اونای امری در سویا توانایی های خود را اثبات کرد. او دو سال پیاپی این تیم اسپانیایی را به عنوان قهرمانی در لیگ اروپا رساند و پیش بینی می شد که قرارداد او تمدید شود اما در میان بهت هواداران سویا، این مربی جوان به همکاری خود با این باشگاه پایان داد.

عملکرد خوب امری در سویا باعث شده تا چند تیم سرشناس اروپایی به دنبال جذب او باشند. از میلان به عنوان جدی ترین گزینه جذب سرمربی خوش فکر سویا یاد می شد اما به نظر می رسد او با پیشنهادهای بهتری مواجه شده و به همین خاطر هم حاضر به ادامه همکاری با سویا نشد.

روزنامه الکاس قطر در خبر اختصاصی اعلام کرد اونای امری در قطر به سر می برد و در حال مذاکره و توافق با مالک متمول باشگاه پاری سن ژرمن است. به نوشته الکاس پاری سن ژرمن به جذب اونای امری علاقه دارد و می خواهد این مربی را جایگزین لوران بلان کند. البته بلان در لیگ فرانسه نتایج درخشانی به دست آورد اما در لیگ قهرمانان اروپا نتوانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد و همین هم باعث شده تا سران پاری سن ژرمن به دنبال جانشین شایسته ای برای او باشند.

خبر توافق با اونای امری در حالی منتشر می شود که چند ماه پیش باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد قرارداد بلان را تمدید کرده و علاقه ای به برکناری این مربی ندارد اما به نظر می رسد که اتفاق‌های دیگری در این باشگاه در حال رخ دادن است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس