کد خبر 586454
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

دلیل اینکه چرا ستاره سوئدی چند فصل اخیر پاری‌سن‌ژرمن ملحق شدنش به جمع شیاطین سرخ را به تعویق می‌اندازد، فاش شد.

به گزارش مشرق، در حالی که زلاتان ابراهیموویچ طبق ادعای خود قرار بود مقصد بعدی‌اش را روز گذشته (سه‌شنبه) در مراسم رونمایی از برند پوشاک جدیدش مشخص کرده و به‌نوعی بمب نقل‌و‌انتقالات تابستانی را منفجر کند، اما در نهایت به خبرنگاران حاضر در محل گفت که قصد اعلام کردن مقصد بعدی‌اش را ندارد و آنها همچنان باید در این مورد صبور باشند!

نشریه «تلگراف» انگلیس در گزارشی مدعی شد ایبرا به این دلیل اعلام تیم جدید خود را به تأخیر می‌اندازد که نمی‌خواهد ثروت بادآورده‌ای را از دست بدهد. بر اساس این گزارش بندی به نام بند وفاداری در قرارداد زلاتان 34 ساله با پاری‌سن‌ژرمن وجود دارد که اگر این بازیکن تا روز پایانی قرارداد خود که 30 ژوئن (10 تیر) است، به قراردادش پایبند باشد و زودتر از این موعد به تیم دیگری ملحق نشود، پاداش وفاداری از PSG خواهد گرفت.

براساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های انگلیسی، مینو رایولا، مدیربرنامه‌های این مهاجم سوئدی مذاکرات مثبتی با نمایندگان باشگاه منچستریونایتد داشته است و این باشگاه انگلیسی به این بازیکن پیشنهاد قراردادی یک ساله با قابلیت تمدید برای یک سال دیگر و دستمزد هفتگی 250 هزار پوند در هفته داده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس