نماینده مردم ورامین در مجلس با بیان اینکه باید به یاوه‌گویهای امریکاییها پاسخ محکم و انقلابی داده شود، گفت: دولت از دیپلماسی «التماسی» کناره گیری کند.

به گزارش مشرق،سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی درباره دیدار اخیر نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب و فرمایش ایشان مبنی بر اینکه امریکاییها همچنان بدعهدی و بدقولی می‌کنند و نباید به آنها اعتماد کرد، اظهارکرد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، براساس تحلیل درست و تجربه است که باید برای همه مسئولین نظام فصل الخطاب باشد.

وی در ادامه 3 اقدام فوری وزارت امورخارجه را نسبت به بدقولی آمریکاییها لازم دانست و تصریح کرد: اول باید به یاوه‌گویها امریکا پاسخ محکم، صریح و انقلابی داده شود و اجازه ندهیم هرز چندگاهی رئیس‌جمهور، وزارت امورخارجه، نامزدهای ریاست جمهوری و کنگره امریکا به ملت ما جسارت کنند. دوم اینکه با استفاده از متن برجام اقدامات قانونی صورت گیرد و دولت از دیپلماسی «التماسی»کناره‌گیری کند.

نماینده مردم ورامین در مجلس اجرای پیوستهای برجام را اقدام سوم وزارت امورخارجه دانست و تاکید کرد: دولت باید بداند که اجرای برجام در کشور ما فقط مبتنی بر متن برجام نیست و 2 پیوست قانونی همراه آن است.

نقوی حسینی تاکید کرد: ابلاغیه 8 بند رهبر معظم انقلاب و 9 بند مصوب مجلس شورای اسلامی پیوستهای برجام است که باید اجرایی و عملیاتی شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در اجرای برجام کوتاهی شده و باید دولت پاسخگوی مجلس باشد، اظهار کرد: نمایندگان مردم مطالبه‌گر حقوق قانونی ملت هستند و دولت را موظف می‌دانند تا به وظایفی که در برجام اشاره شده، عمل کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    نه اینکه نخواهد بلکه نمیتواند نمیتواند کناره گیری کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس