کد خبر 583355
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، شکست عارف در انتخابات رئیسه موقت مجلس دهم اصلاح طلبان را به کمای سکوت برد تا اجازه دهند نمایندگان با رأی خود رئیس را مشخص کنند.

به گزارش مشرق، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی درباره ترکیب هیئت رئیسه مجلس دهم گفت: در انتخاب رئیس، آرایش سیاسی تعیین کننده بود و در مابقی جایگاهها عواملی دیگر از جمله «لابی گری» در رأی نمایندگان تاثیر گذاشت و رقابت فقط در انتخاب رئیس مجلس اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه فراکسیون ولایت اکثریت مجلس را داشته باشد اما نامزدهای این فراکسیون در جایگاههای دیگر هیئت رئیسه رأی نیاوردند، اظهار کرد: کاملاً مشهود است کارکرد این فراکسیون ایراد دارد.فراکسیون ولایت بیش از  170 نفر عضو دارد ولی کاندیدای نایب رئیسی 130 رأی میاورد، خب این آمار قابل قبول نیست و گویای مشکلاتی در فراکسیون است.

نماینده مردم ورامین درباره گمانه زنیهای اصلاح طلبان  قبل از انتخابات   مجلس دهم درباره ریاست عارف، یادآور شد: همان‌گونه که بعد از اعلام نتایج انتخابات مجلس دیدید اصولگرایان اکثریت مجلس را داشتند و طبیعی بود که نباید به صراحت اعلام می‌کردندکه فلان شخص رئیس مجلس می‌شود.

وی تاکید کرد: شکست آقای عارف در انتخابات رئیسه موقت مجلس، آنها را به «کمای» سکوت برد تا اجازه دهند هر کدام از نمایندگان با رأی خود رئیس مجلس دهم را مشخص کنند.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس