رئیس سازمان تربیت‌بدنی دولت اصلاحات حضور اصول‌گرایان و مستقلین در لیست امید را علت شکست اصلا‌ح‌طلبان در انتخابات هیئت رئیسه مجلس دهم عنوان کرد.

به گزارش مشرق، محسن مهرعلیزاده رئیس سازمان تربیت‌بدنی دولت اصلاحات و فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به شکست اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست مجلس دهم، گفت: اصلاح‌طلبان وارد عرصه رقابت شدند و مشخصاً می‌دانستند که در حال رقابت هستند.

وی افزود: علت ورود به این عرصه، پاسخگویی به خواسته‌های مردم بود که در این کار نیز موفق بودند، اما بالاخره باید در نظر داشت که رقابتها اینگونه هستند.

رئیس سازمان تربیت‌بدنی دولت اصلاحات در پاسخ به این پرسش که چرا با توجه به اعلام قبلی فراکسیون امید مبنی بر اینکه اکثریت مجلس را در اختیار دارد،‌ اما با مشخص‌شدن نتیجه انتخابات هیئت‌رئیسه این موضوع محقق نشد؟ گفت: در ترکیب لیست امید مجموعه‌ای از اصلاح‌طلبان، مستقلین و اصول‌گرایان معتدل حضور داشتند.

وی افزود: بنابراین بدیهی بود که در مرحله انتخابات هیئت‌رئیسه، طیف اصول‌گرا به یک اصول‌گرا رأی می‌دهند از طرفی مستقلین نیز خودشان تصمیم گرفتند که به کدام یک از این دو طیف، رأی دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس