کد خبر 586991
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۰

ساعتی پیش دومین کاروان خودروهای باری حامل کمک های انسانی با موافقت دولت سوریه و همکاری ارتش این کشور وارد منطقه "داریا" واقع در حاشیه جنوب غربی دمشق پایتخت شده است.

گروه بین الملل مشرق- ساعتی پیش دومین کاروان خودروهای باری حامل کمک های انسانی با موافقت دولت سوریه و همکاری ارتش این کشور وارد منطقه "داریا" واقع در حاشیه جنوب غربی دمشق پایتخت شده است.

امدادرسانی دولت سوریه به داریای دمشق+عکس

بنابر این گزارش، این کاروان متشکل از 9 تریلی حامل دهها تن مواد غذایی شامل "برنج، آرد، حبوبات، گوشت، آب آشامیدنی و انودع دارو و تجهیزات پزشکی" مورد نیاز ساکنین داریا و بیمارستان های میدانی موجود در آن می باشد که توسط هلال احمر سوریه وارد این منطقه شده است. داریا از ابتدای بحران در سوریه کانون فعالیت گروه های تروریستی تکفیری همچون ارتش آزاد، القاعده و داعش بوده که هر کدام با در خاتیار داشتن صدها تروریست مسلح از طریق مسیر ارتباطی میان این منطقه با مرزهای اردن در جنوب سوریه اقدام به نقل و انتقال نیرو، سلاح و تدارکات لازم برای انجام عملیات علیه مناطق تحت سیطره دولت سوریه می کردند. از دو سال پیش این منطقه توسط نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه محاصره شده تا از سرایت بحران به سایر مناطق دمشق جلوگیری بعمل آید.

امدادرسانی دولت سوریه به داریای دمشق+عکس

امدادرسانی دولت سوریه به داریای دمشق+عکس

امدادرسانی دولت سوریه به داریای دمشق+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس