کد خبر 586970
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۳

با گذشته دو هفته از آغاز دور جدید حملات خمپاره ای و موشکی تروریستهای تکفیری به حلب، هدف قرار دادن محلات مسکونی از شهر توسط گروه توریستی تکفیری ارتش آزاد همچنان بصورت شبانه روزی ادامه دارد.

گروه بین الملل مشرق- با گذشته دو هفته از آغاز دور جدید حملات خمپاره ای و موشکی تروریستهای تکفیری به حلب، هدف قرار دادن محلات مسکونی از شهر توسط گروه توریستی تکفیری ارتش آزاد همچنان بصورت شبانه روزی ادامه دارد.

{$sepehr_media_1594976_400_300}

بنابر این گزارش، در این حملات دهها گلوله خمپاره سنگین موسوم به "جهنم و عمر" منازل ساکنین محلات تحت سیطره دولت سوریه همچون "حی المیدان، حی الشهباء، حلب الجدیده و حی سلیمان" شلیک شده است. در این حملات طی شش روز گذشته دهها غیر نظامی به شهادت رسیده اند. این حملات در انتقال از شکست های پی در پی تروریستها از نیروهای ارتش سوریه در جبهه های نبرد و تحت فشار گذاشتن دولت برای جلوگیری از عملیات های نظامی علیه مناطق تحت سیطره آنها صورت گرفته است. حملات تروریستها به محلات مسکونی در حالی است که برخی از کشورهای اروپایی مانند فرانسه، انگلیس و دولت آمریکا از ابتدای بحران سوریه در سال 2011 صدها میلیارد دلار پول و امکانت پیشرفته نظامی در اختیار این گروه قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس