دامغان- نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی از ایجاد فراکسیون اقتصاد مقاومتی برای نخستین بار در مجلس دهم خبر داد و گفت: تاکنون ۱۴۰نماینده به عضویت این فراکسیون در آمده اند.

به گزارش مشرق، ابوالفضل حسن بیکی شامگاه پنج شنبه در دومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی دامغان با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان و مدیران دستگاه های اجرایی به میزبانی فرمانداری شهرستان با اشاره به نامگذاری سال ۹۵ از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران راهی جز اتکا به اقتصاد داخلی ندارد و برای برون رفت از مشکلات باید به اقتصاد مقاومتی توجه کنیم.

وی با اشاره به اولویت بندی مشکلات استان در راستای تبیین اقتصاد مقاومتی و ارائه راهکارهای لازم در این راستا اظهار داشت: نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز این آمادگی را دارند که به اجرای طرح ها و برنامه های مدیران دستگاه های اجرایی کمک کنند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی توسعه گردشگری و مکانیزه کردن کشاورزی شهرستان را از اولویت های مهم شهرستان بر شمرد و افزود: این مهم در بحث تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار ضروری است.

حسن بیکی با رد این موضوع که در کشور پول وجود ندارد و همین مطلب باعث عقب افتادن اجرای طرح ها و پروژه ها شده است، اظهار داشت: نباید یاس و نا امیدی در بین مردم ایجاد شود و باید با برنامه ریزی و اجرای درست طرح ها از منابع مالی استفاده کرد.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان دامغان با منابع عظیم کشاورزی به ویژه محصول مهم و استراتژیک پسته موقعیت خوبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در بحث توسعه کشاورزی دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور و هیئت دولت در سفر فروردین ماه خود به استان ۱۲هزار میلیارد ریال اعتبار به استان اختصاص دادند، گفت: توزیع اعتبارات باید به گونه ای باشد که سهم هر شهرستان مشخص شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس