کد خبر 586491
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰

ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد در جام جهانی گفت: امیدوارم در سال‌های آینده همین روند را ادامه دهم و بدشانسی‌هایم تمام شود تا حداقل با کسب یک مدال دست خالی از کشتی نروم.

به گزارش مشرق، رضا بیات درباره حضور در جام جهانی کشتی آزاد و فرصتی که نصیبش شده گفت: در این سال‌ها خیلی بدشانسی آوردم؛ 2 بار در آستانه مسابقات انتخابی پایم شکست و یک بار هم به شدت مریض شدم و نتوانستم شرکت کنم.

وی ادامه داد: از اعتماد کادر فنی برای حضورم در جام جهانی تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم با عملکرد خوبم و کشتی‌های خوبی که می‌گیرم پاسخ خوبی به این اعتماد بدهم. امیدوارم در سال‌های آینده همین روند را ادامه دهم و بدشانسی‌هایم تمام شود تا حداقل با کسب یک مدال دست خالی از کشتی نروم.

بیات در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد شانسی برای حضور در المپیک نداشته باشد هدفش چیست گفت: شاید شانس نداشته باشم، اما تمام تلاشم را انجام می‌دهم. به هر حال کریمی خیلی آ‌ماده است و حضورش در المپیک قطعی به نظر می‌رسد. من هم برای موفقیت نماینده ایران در المپیک کمک می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: انگیزه زیادی دارم و حضور در میادین بین‌المللی تاثیر زیادی در بالا رفتن روحیه‌ام خواهد داشت. به هر حال کشتی‌گیران ایرانی در دنیا بهترین هستند و وقتی در ایران بتوانی نتیجه بگیری کسب نتیجه در خارج از کشور دور از دسترس نیست.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس