کد خبر 586978
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۵

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: با توجه به عدم پاسخگویی شفاف مسوولان صداوسیما به درخواست هموطنان کشتی دوست برای پخش زنده رقابت های جام جهانی آمریکا، نناد لالوویچ ریس اتحادیه جهانی پیگیر فراهم کردن امکان پخش تلویزیونی جام جهانی از سیمای ایران شده است!

به گزارش مشرق، علیرضا رضایی در این باره اظهار کرد: با توجه به درخواست مکرر هموطنان عزيزمان براي پخش مستقيم رقابت هاي جام جهاني كشتي آزاد، پیگیری های جدی را آغاز کرده ایم و لالوويچ با توجه به علاقه وافر مردم ایران به کشتی پیگیر فراهم کردن امکان پخش تلويزيوني اين مسابقات شد.

وی ادامه داد: با توجه به پیگیری لالوويچ، جواب مثبت شبکه تلویزیونی آمریکایی برای پخش مسابقات جام جهاني را به شبکه سوم منتقل کرده ایم.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان محترم شبکه سوم سيما با توجه به پیگیری های مردم عزیز هرچه سریعتر زمان پخش مستقیم اين مسابقات را اطلاع رساني کنند.

 به گزارش ایسنا، تیم ملی کشتی آزاد ایران با ترکیب اصلی خود و برای رسیدن به پنجمین قهرمانی پیاپی عازم رقابت های جام جهانی در آمریکا شده است و آمریکا نیز با استفاده از نفرات اصلی خود به دنبال کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات است که همین امر باعث شده حساسیت این رقابت ها برای کشورمان بیش از پیش شود و این انتظار از مسولان صدا و سیما می رود که نسبت به پخش زنده این رقابت ها با توجه به برگزاری آن در خاک آمریکا و حساسیت بالای آن اقدام کنند.

جام جهانی کشتی آزاد از بامداد یکشنبه در لس آنجلس آمریکا آغاز می شود و ۸ تیم برتر جهان به ترتیب زیر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

گروه A : روسیه، گرجستان، ترکیه، مغولستان

گروه  B: ایران، آمریکا، آذربایجان، هند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس