کد خبر 585628
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳

ملی‌پوش وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد گفت: کمی نگران آسیب‌دیدگی زانوی مصدومم هستم که امیدوارم در جام جهانی آزارم ندهد.

به گزارش مشرق، حسن رحیمی در آخرین تمرین تیم ملی کشتی آزاد پیش از سفر به آمریکا برای حضور در جام جهانی، گفت: تیم‌های آمریکا، گرجستان و روسیه نفرات خوبی را به این مسابقات خواهند آورد و با توجه به میزبانی آمریکا، امیدواریم بتوانیم قهرمانی دوره گذشته را تکرار کنیم.

وی ادامه داد: البته در اوج آمادگی نیستیم چرا که نیازی هم برای این آمادگی نیست و با آمادگی نسبی در جام جهانی به میدان می‌رویم؛ در حال حاضر در تمرینات قدرتی و استقامتی هستیم و با این شرایط و با توجه به تک کشتی بودن مسابقات و برگزاری رقابت‌ها در 2 روز می‌توانیم روی تشک برویم.

دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد: من هم تلاش می‌کنم بهترین کشتی‌هایم را در جام جهانی بگیرم البته کمی نگران آسیب دیدگی زانویم هستم که امیدوارم آزارم ندهد.

حسن رحیمی گفت: جام جهانی می‌تواند به عنوان یک تورنمنت تدارکاتی میدان خوبی برای موفقیت در مسیر المپیک باشد که امیدوارم بتوانیم کشتی‌های خوبی بگیریم چرا که گروه سختی داریم بخصوص در وزن من تیم‌های آمریکا، روسیه و گرجستان نفرات خوبی را آورده‌اند. در مدت باقیمانده تا المپیک هم تلاش می‌کنم به اوج آمادگی برای موفقیت در این مسابقات برسم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس