رئیس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه در واکنش به اظهارات مرعشی که رفتار نمایندگان این حزب را عامل شکست عارف دانسته بود، گفت: ممکن است کسی که شکست می‌خورد این شکست را به همه عوامل منتسب کند.

به گزارش مشرق، اسماعیل شجاعی عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در گفت‌وگو با تسنیم، درباره ترکیب هیئت رئیسه مجلس دهم گفت: نظر ما این بود که تمام اعضای هیئت رئیسه از فراکسیون امید باشند اما نحوه چینش هیئت رئیسه نشان داد که اکثریت مجلس خواهان تعامل هستند.

شجاعی در واکنش به اظهارات حسین مرعشی که گفته «رأی نیاوردن عارف به دلیل رفتار نمایندگان عضو حزب اعتدال و توسعه بود» خاطرنشان کرد: ما تا آخر با فراکسیون امید هماهنگ بودیم و طی هفته‌های گذشته جلسه‌ای با دکتر عارف برگزار کردیم.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه افزود: حزب اعتدال و توسعه در این مسئله هرگز زاویه‌ای با فراکسیون امید نداشته و ممکن است کسی که شکست می‌خورد  این شکست را به همه عوامل منتسب کند.

وی با بیان اینکه اعضای حزب اعتدال و توسعه تلاش خود را برای پیروزی فراکسیون امید انجام دادند، اظهار کرد: من در چند مصاحبه گفتم نگاه اعتدال و توسعه این است که تفاوتی بین عارف و لاریجانی نیست و چندان بر این مسئله حساسیت نشان ندادیم. به اعتقاد ما بهترین کار واگذاری انتخاب رئیس به خود نمایندگان بود و نباید به نمایندگان اولویتهای بیرون از مجلس را تحمیل کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه دکتر لاریجانی از طرف حزب اعتدال و توسعه در قم مورد حمایت قرار گرفت، گفت: عارف و لاریجانی هر دو در لیست اعتدال و توسعه بودند لذا ما به هر تصمیمی که نمایندگان گرفتند احترام می‌گذاریم.

شجاعی با بیان اینکه نباید رأی آوردن یا نیاوردن یک کاندیدا حیثیتی تلقی شود، متذکر شد: ما بارها تأکید کردیم که نباید رقابت بر سر ریاست مجلس را به یک موضوع رادیکال تبدیل کنیم. ریاست مجلس یک رقابت طبیعی بود که حتی ممکن است این رقابت در یک جناح انجام گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس