کد خبر 584629
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴

سال 2014 بود که سامسونگ دستبند سلامتی Gear Fit را به بازار عرضه کرد و حالا بعد از گذشت نزدیک به دو سال، کره ای ها ورژن جدید Gear Fit را معرفی نموده اند. Gear Fit 2 که به تازگی معرفی شده، از هر لحاظ نسبت به مدل قبلی ارتقا یافته و مطمئنا توجه دوست داران این دست از ابزارهای پوشیدنی را به خود جلب خواهد کرد.

 به گزارش مشرق، دستبند جدید کره ای ها، به یک نمایشگر سوپر امولد و خمیده 1.5 اینچی با رزولوشن 216×432 مجهز است و در زیر بدنه آن، پردازنده ای دو هسته ای و 1 گیگاهرتزی به چشم می خورد؛ با این حال، نام این پردازنده و تولیدکننده آن کماکان نامشخص است.

Gear Fit 2 از حافظه رم 512 مگابایتی و 4 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد که می توان از آن برای ذخیره ترک های موسیقی با فرمت های مختلفی همچون MP3 ،WMA ،WAV و غیره استفاده نمود. ضمنا این دستگاه به کمک بلوتوث 4.2 به موبایل های هوشمند متصل خواهد شد.
 
در داخل Gear Fit 2 که ابعادی معادل 24.5×51.2 میلی متر دارد، یک شتاب سنج، سنسور ژیروسکوپ، فشارسنج، جی پی اس و سنسور اندازه گیری ضربان قلب به چشم می خورد. این دستبند قرار است در دو اندازه بزرگ و کوچک عرضه شود و که به ترتیب 30 و 28 گرم وزن خواهند داشت. نسخه کوچک Gear Fit 2 برای افرادی توسعه یافته که مچ دستشان اندازه ای بین 125 الی 170 میلی متر دارد و نسخه بزرگ، مناسب افرادی خواهد بود که اندازه مچ دست شان به 155 الی 210 میلی متر می رسد.

رونمایی‌ سامسونگ از دستبند سلامتی جدید+عکس
Gear Fit 2 به باتری 200 میلی آمپر ساعتی مجهز بوده و به صورت پیش فرض، از آخرین نسخه سیستم عامل تایزن بهره می برد. لازم به ذکر است برای استفاده از این دستبند سلامتی باید به موبایلی با 1.5 گیگابایت حافظه رم و مجهز به نسخه 4.4 اندروید دسترسی داشته باشید. Gear Fit 2 ضمن نمایش اعلانات مربوط به پیامک ها، تماس ها، ایمیل ها و اپلیکیشن ها، گواهی IP68 را نیز دریافت نموده و می تواند تا 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام آورد. پوشیدنی جدید سامسونگ تا کمتر از یک هفته دیگر به بازار عرضه شده و قیمتی معادل 179 دلار خواهد داشت.

منبع: دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس