در اين گزارش آمده است: وب سايت رسمي ستاد مشترک ارتش آمريکا در ماه فوريه 2010 بين 40 الي 55 هزار نفر در روز بازديد کننده داشته است.
اين وب سايت شامل گزارشها، سخنرانيها و مصاحبههاي "سرويس مطبوعاتي نيروهاي آمريکايي"، جعبه عکس فليکر، فيلمهاي ويدئويي و اطلاعات عمومي در مورد ستاد مشترک است و در آوريل 2009آغاز بکار کرده است.
در بخش ديگري از اين گزارش با اشاره به سايت تويتر نوشته شده است: دريادار مايک مولن رئيس ستاد مشترک ارتش آمريکا بيش از 16 هزار نفر در صفحه تويتر خود عضو دارد که در ماه فوريه 140 پيام درباره رويدادهاي مربوط به جهان و خودش را به اعضاي خود ارسال کرده است. تصاوير و لينکهاي مربوط به ديگر وبسايتهاي اجتماعي نيز در صفحه تويتر مولن قرار داده شده است که در ماه آوريل سال 2009 نيز آغاز بکار کرده است.
در ادامه اين آمارها همچنين آمده است: بيش از 8600 نفر با عضويت در صفحه فيس بوک رئيس ستاد مشترک ارتش آمريکا از گزارشها، تصاوير، مصاحبهها و فيلمهاي ويدئويي دريادار مايک مولن در رويدادهاي مختلف استفاده کردهاند. اين صفحه نيز در ماه جولاي سال 2009 آغاز بکار کرده است که طرفداران در مورد هر کدام از اين مطالب ارسالي نظر ميدهند اما رئيس ستاد مشترک پاسخي به سؤالات و يا اظهارات آنها نداده است.
اين گزارش در ادامه افزوده است: کانال رئيس ستاد مشترک يک بخش ويدئويي در صفحه يوتيوب پنتاگون است که در ماه فوريه 2010 بيش از 16900 بار دانلود شده است.
در اين بخش که در جولاي سال 2009 آغاز بکار کرده قطعاتي ويدئويي از رئيس ستاد مشترک قرار داده شده است.
در بخش ديگري از اين گزارش اشاره شده که بيش از 16900 بار نيز نسخههايي از فايلهاي ويدئويي و صوتي رياست ستاد مشترک ارتش آمريکا در آيتيونز در ماه فوريه دانلود شده که اين سايت نيز در ماه جولاي سال 2009 آغاز بکار کرده است.
اين گزارش افزوده است: بيش از 31000 هزار نفر نيز در هر ماه از صفحه تصاوير فليکر بازديد کردهاند. سايت فليکر که در ماه سپتامبر سال 2009 آغاز بکار کرده، صفحهاي براي اشتراک تصاوير است که در آن تمام تصاوير رئيس ستاد مشترک که توسط عکاس رسمياش تهيه شده قرار داده شده است.
فليکر يکي از بزرگترين سايتهاي اشتراکگذاري تصاوير است که به عنوان يکي از سايتهاي مهم وب شناخته ميشود. اين سايت اخيراً در اقدام جديد خود امکان اشتراک فيلم را هم به امکانات خود افزودهاست.
در پايان اين گزارش آماري نيز تأکيد شده که وبلاگ رئيس ستاد مشترک ارتش آمريکا نيز بيش از 35000 هزار نفر بازديد کننده در هر روز را دارد.
در وبلاگ وزارت دفاع آمريکا که در ماه نوامبر سال 2009 آغاز بکار کرده، صفحهاي نيز براي رئيس ستاد مشترک اختصاص داده شده است که سخنرانيها و نامههاي رئيس ستاد مشترک در اين وبلاگ قرار داده ميشوند.
در حال حاضر در ستاد مشترک ارتش آمريکا از وبسايتهاي رسانههاي اجتماعي براي بازپخش محتواي وبسايت ستاد مشترک، اطلاعيههاي رسمي و ويدئوهاي کانال پنتاگون استفاده ميشود، معمولا محتواي سايتها پس از اتمام يک رويداد ارسال ميشوند و هيچگاه قبل از برگزاري اين رويداد در مورد آن مباحثهاي صورت نميگيرد.
همچنين تلاش زيادي صورت ميگيرد تا هدف محصولات کنوني و فرايندهاي ستاد مشترک متناسب با محتواي رسانههاي اجتماعي بازآفريني شوند، بطور کلي رئيس ستاد مشترک ارتش آمريکا از وبسايتهاي رسانههاي اجتماعي براي انتشار اطلاعات و همچنين جمعآوري نظرات بيان شده در مورد اين اطلاعات استفاده ميکند، بدين ترتيب وي ميتواند تأثيرگذاري پيامها را سنجيده و همچنين مسائل رايج در افکار عمومي را شناسايي کند.
در بخش ديگري از اين گزارش توصيه شده است: کمبود فعاليت متقابل رسمي در وبسايتهاي رياست ستاد مشترک باعث کاهش تأثيرگذاري آنها شده و در نتيجه دستيابي به هدف اين نوع فعاليتهاي رسانهاي با شکست مواجه ميشود.

