منتظری با بیان این که بها دادن به بهائیت خنجر به قلب امام زمان (عج) است، گفت: افرادی که با این فرقه ارتباط می‌گیریند باید منتظر عواقب قانونی خود باشند.

دادستان کل‌کشور: افرادی که با بهائیان ارتباط می‌گیریند باید منتظر عواقب قانونی باشندبه گزارش مشرق، عصر امروز(شنبه) مراسم بزرگداشت قیام 15 خرداد با حضور دادستان کل کشور، خانواده‌های معظم شهدا و عموم مردم شریف تهران در گلزار شهدای والا مقام قیام 15 خرداد برگزار شد. در این مراسم حجت‌الاسلام محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور طی سخنانی ضمن گرامی‌داشت قیام 15 خرداد گفت: حادثه 15 خرداد بسیار دردناک بود که اساس و پایه یک حرکت مردمی به رهبری امام راحل در مقابل طاغوت شکل‌گرفت. 

وی با یادآوری تاریخ قیام 15 خرداد سال 1342 افزود: تورق این تاریخ می‌تواند برای همه جوانان کشور ما الگو باشد. 

دادستان کل کشور با اشاره به این که یکی از ویژگی های قیام 15 خرداد نامعلوم بودن شهدای آن قیام است، اظهار کرد: تا به امروز تعداد شهدای 15 خرداد مشخص نیست و بعضی از اسناد تا 120 نفر را ثبت کرده‌اند که قطعاً تعداد شهدای بیشتر از آن است. 

حجت‌الاسلام منتظری با بیان این که آمریکا و انگلیس نقشه‌های شوم خود را توسط اسرائیل در منطقه پیاده می‌کنند تاکید کرد: یکی از وظایف و مسئولیت‌های همه مردم شناخت دشمن است. البته دشمن تجربه زیادی را پشت‌سر گذاشته که یکی از آن 8 سال جنگ تحمیلی بوده است. نیروهای مسلح ما در دریا، هوا و خشکی دماری از روزگار آنها در می‌آورند که هرگز نمی‌توانند جبران کنند. 

وی ادامه داد: یکی از جریاناتی که ساخته و پرداخته انگلیس و اسرائیل است جمعیت منحرف بهائیت می‌باشد و عاقلانه نیست بیاییم این افراد را در جامعه مطرح کنیم و با آنها مراوده و رفت و آمد داشته باشیم. 

دادستان کل کشور با مطرح کردن این که امروز بها دادن به بهائیت خنجر زدن به قلب امام زمان(عج) است، گفت: افرادی که با این فرقه ارتباط می‌گیرند باید پاسخگوی اعمال خود در مقابل ملت بوده و منتظر عواقب قانونی باشند. 

حجت‌الاسلام منتظری در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: 55 سال است که انگلیس، آمریکا و اسرائیل در برابر دین، شرف و اعتقادات شما به انحای مختلف به مبارزه برخواسته و تا به امروز هم موفق نشده‌اند. عدم موفقیت دشمن ناشی از عناصری همچون رهبری بیدار و حضور شما در صحنه بوده که موجب شده تا دشمن به اهداف خود نرسد. اما بدانید آنها برنامه‌های خود را مطابق با شرایط روز تشدید می‌کنند که نیازمند مراقبت همگانی است. 

وی افزود: دشمن از ابزارهای نو استفاده کرده و در اطاق‌های فکر فراوانی در اسرائیل، انگلیس و آمریکا وجود دارد که تمام مسائل را تجزیه و تحلیل می‌کند. امام راحل از همان اول دشمن را به خوبی شناخت و معرفی کرد و در حال حاضر هم این مسیر را رهبر معظم انقلاب برای مردم روشنگری می‌فرمایند. 

در پایان این مراسم، دادستان کل کشور با حضور در قبور مطهر شهدای قیام 15 خرداد با اهدای گل ادای احترام کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • اسفندیار ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
    0 0
    اگر منطق ما بر مقتضای ایمان باشد نفرت و جنگ از بین می رود چرا که خدا مقدر کرده هرچه در این عالم هست جلوه او باشد و اگر حق گرایی در وجود انسان زنده باشد سخن حق را به خوبی دریافت می کند اما اگر گرایش های مادی در انسان تقویت شود او را از خدا دور خواهد کرد
  • ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
    0 0
    محمد علی کلی هم انسان است برخی هم ادعای انسان بودن میکنند آخر چرا این خانواده انقدر حاشیه دارد
  • محمد ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
    0 0
    فائزه باید دادگاهی شود . الان هم خیلی دیر شده است. باید جواب فتنه گری های خود را بدهد و باید در جزای اعمال ضد انقلابی خود را بدهد....مردم دیگر تحمل اشرافی گری و فتنه انگیزی این افراد را ندارند...
  • ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
    0 0
    بها دادن به بهائیت خنجر زدن به قلب امام زمان(عج) است
  • ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
    0 0
    ان شالله که برخورد جدی بشی با این جور افراد ما منتظریم
  • ایرانی ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
    0 0
    خاندانی که با بهائیت ارتباط تفکری دارند به امام زمان معتقد نیستند
  • ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
    0 0
    با سلام اگرغریبه بود چه کار میکردید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس