نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بعضی از سیاسیون موجب بدبختی مملکت هستند و باید فاصله آن‌ها با بیگانه مشخص و معلوم شود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) که عصر امروز در مسجد امام حسن عسکری(ع) شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امروز بعضی از سیاسیون موجب بدبختی مملکت هستند و باید فاصله آن‌ها با بیگانه معلوم و مشخص شود تا مردم به راحتی حق را از باطل تشخیص دهند.

وی با بیان اینکه برخی از آقازاده‌ها که از زندان آزاد می‌شوند به پابوسی بهائیت می‌روند، افزود: بهائیت دشمن بشریت، مجهول صهیونیستی، ضد دین و ضد همه ادیان الهی است که دیدار با افرادی بهائی هیچ سنخیتی با ارزش‌های اسلامی ندارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دوستی و مودت با بهائیت معنی ندارد و اگر رنگ الهی در خانواده کسی وجود داشته باشد با بهائیت دوستی نمی‌کند و اگر کرد فاصله‌اش با بیگانه معلوم می‌شود.

ذوالنور با اشاره به قرآن کریم بیان کرد: این کتاب آسمانی بیان کرده مودت، ولایتمداری و دوستی هیچ ارتباطی با کفار وجود ندارد و هر کسی ارتباط داشته باشد و دوستی کند رفتارش قابل توجیه نیست.

این مسؤول مطرح کرد: باید مرز سیاسی و اعتقادی مسؤولین معلوم باشد، مسلمانان باید مسلمان بودنشان را به رخ بکشانند تا کفر از جامعه بیرون برود.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ویژگی‌های امام خمینی(ره) اضافه کرد: ایشان مصداق انسان مسلمان بوده و همه افکار و رفتارش مطابق با دستورات دینی است به همین دلیل در نزد خداوند متعال آبرو داشت و پروردگار او را بین مردم عزیز کرد.

ذالنور با اشاره به خاطرات امام راحل تصریح کرد:‌ وقتی خبر شهادت حاج مصطفی را به امام خمینی(ره) دادند، گریه نکرد و از آنجایی که این امام بزرگوار به روضه‌های مرحوم کوثری علاقه داشت اطرافیان امام راحل به کوثری زنگ زدند تا به نجف بیاید و مداحی کند.

وی افزود: مرحوم کوثری در خاطراتش می‌گوید با مرثیه‌سرایی خاطرات شهید مصطفی خمینی را در نظر امام راحل زنده کردم و از هر طریقی تلاش کردم تا امام خمینی(ره) را بگریانم، ولی نشد. احساس کردم، شکست خوردم به همین دلیل روضه علی‌اکبر(ع) و امام حسین(ع) خواندم، دیدم امام خمینی(ره) بغضش شکسته شد و گریه کرد، گویی که صندلی با این امام بزرگوار می‌لرزید.

ذوالنور به خاطرات حاج احمد آقا اشاره کرد و گفت: ایشان در خاطراتش می‌گوید، امام(ره) عمل جراحی کرده و سکوتی حاکم بر محیطی که امام خمینی(ره) بستری بود و ایشان بعد از بیهوشی فرمودند، می‌ترسم خوابم ببرد و نماز شب بیدار نشوم.

این مسؤول یادآور شد: حاج احمد آقا گفتند من بالای سر امام راحل نشستم صورت رنج کشیده و خسته امام خمینی(ره) را دیدم دلم نیامد بیدارش کنم و دعا می‌کردم عقربه‌های ساعت دیر بگذرد تا این امام بزرگوار بیشتر استراحت کند. موقع نماز صبح دیدم امام خمینی(ره) از خواب پرید و نخستین کلمه‌ای که از من پرسید، گفت الان چه وقت است، فرمودم موقع اذان صبح است.

ذالنور اضافه کرد: حاج احمد خمینی فرمودند من در شهادت حاج مصطفی اشک پدرم را ندیدم ولی وقتی گفتم اذان صبح است، ایشان ناراحت شده و فرمودند در 70 سال عمرم نمازم قضا نشده بود ولی امشب قضا شد و به قدری از این موضوع ناراحت بودند گویی غم دنیا در دلش نشسته بود.

گفتنی است در آستانه بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) این مراسم با تجمع طلاب، بسیجیان و رزمندگان استان قزوین در راستای بیعت مجدد با آرمان‌های امام و رهبری برگزار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس