کد خبر 584081
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵

در حالی که طی سه روز گذشته عملیات نظامی نیروهای ارتش، پلیس و بسیج مردمی عراق برای بازپس گیری فلوجه با هدف جلوگیری از آسیب دیدن غیرنظامیان و تسهیل تخلیه شهر متوقف شده، روز گذشته داعش گروهی از مردم در حال خروج از این شهر را هدف حمله انتحاری قرار داده است.

گروه بین الملل مشرق- در حالی که طی سه روز گذشته عملیات نظامی نیروهای ارتش، پلیس و بسیج مردمی عراق برای بازپس گیری فلوجه با هدف جلوگیری از آسیب دیدن غیرنظامیان و تسهیل تخلیه شهر متوقف شده، روز گذشته داعش گروهی از مردم در حال خروج از این شهر را هدف حمله انتحاری قرار داده است.

{$sepehr_media_1584060_400_300}

بنابر این گزارش، این حمله در منطقه شمال فلوجه در نزدیکی شهرک الصقلاویه انجام گرفته و دهها شهید و مجروح برجای گذاشته است. در تصاویر منتشر شده از سوی حشدالشعبی لحظه انفجار به نمایش درآمده است. عامل انتحاری جلیقه مواد منفجره همراه خود را در حالی منفجر کرد که رزمندگانحشدالشعبی در حال امدادرسانی و توزیع آب و مواد غذایی میان مردم در حال فرار از چنگال گروه تروریستی تکفیری داعش بودند. رسانه های عربی - غربی از پوشش این حمله خونین خودداری کرده و تمرکز خود را بر روی جوسازی علیه نیروهای مردمی و حمایت از گروه تروریستی تکفیری داعش قرار داده اند.

{$sepehr_media_1584359_400_300}

{$sepehr_media_1584360_400_300}

انتحاری داعش در میان آوارگان فلوجه+فیلم و عکس

انتحاری داعش در میان آوارگان فلوجه+فیلم و عکس

انتحاری داعش در میان آوارگان فلوجه+فیلم و عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ناشناس ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
    0 0
    ای لعنت به این قوم..وسط بچه های کوچک بمبو منفجر کرده نامرد....بعید نیست برای رد کردن چنتا داعشی دیگه از بین نیروهای حشدالشعبی اینکارو کرده باشه و یه رد گم کنی باشه..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس