کد خبر 583589
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۳

منابع امنیتی عراقی ساعتی پیش از هلاکت "ابوعبدالله الخاتونی" فرمانده میدانی داعش در فلوحه و برادر "زاهد الخاتونی نماینده پارلمان این کشور در حمله هوایی بمب افکن های نیروی هوایی عراق خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- منابع امنیتی عراقی ساعتی پیش از هلاکت "ابوعبدالله الخاتونی" فرمانده میدانی داعش در فلوحه و برادر "زاهد الخاتونی نماینده پارلمان این کشور در حمله هوایی بمب افکن های نیروی هوایی عراق خبر داده اند.

هلاکت برادر داعشی نماینده پارلمان عراق+عکس

بنابر این گزارش، ابوعبدالله الخاتونی از فرماندهان ارشد داعش بود که همزمان با هجوم این گروه به عراق و اشغال مناطق وسیعی از این کشور در استانهای نینوی، صلاح الدین، دیالی، الانبار نقش مهمی در وارد شدن داعش به شهر فلوجه ایفا کرده بود. وی برادر زاهد الخاتونی نماینده پارلمان عراق از گروه وابسته به اخوان المسلمین این کشور می باشد. زاهد الخاتونی طی روزهای گذشته بارها از عملیات ارتش عراق برای بازپس گیری فلوجه ابراز نگرانی کرده و خواستار توقف آن شده بود. لازم به ذکر است که گروهی از نمایندگان اهل سنت مجلس عراق دارای سوابق سوء سیاسی و وابستگی های شخصی به عربستان سعودی، قطر اردن و سایر حامیان تروریسم تکفیری در عراق می باشند.

هلاکت برادر داعشی نماینده پارلمان عراق+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
    0 0
    عجب !!!!!!!!!!!!
  • محمود ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
    0 0
    اعدام کنن بهتره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس