فرمانده عملیات آزادسازی شهر «فلوجه» در عراق، خبرهای پیشین درباره برکناری‌اش را تکذیب کرد و آن را نتیجه خسارت‌های بزرگ تحمیل‌شده به گروه تروریستی داعش توصیف کرد.

به گزارش مشرق، «عبدالوهاب الساعدی»، فرمانده عملیات آزادسازی  شهر «فلوجه» در عراق از گروه تروریستی داعش، خبرهای پیشین درباره برکناری‌اش را تکذیب کرد.

آقای «الساعدی» در گفت‌وگو با «السومریه‌نیوز» در پاسخ به سوالی درباره اخبار پیشین مبنی بر برخی رسانه‌ها درباره جایگزینی وی با «سامی العارضی» گفت: «این اخبار از سوی داعش منتشر می شود و نتیجه خسارتهای بزرگی است که به این گروه در فلوجه تحمیل شده است.»

وی همچنین تأکید کرد که در مقر عملیات آزادسازی «فلوجه» حضور دارد و عملیات نظامی برای آزادسازی این شهر را «به طور کامل» مدیریت می‌کند.  

برخی رسانه‌ها روز شنبه مدعی شده بودند «حیدرالعبادی»، نخست‌وزیر عراق و فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور، «عبدالوهاب الساعدی» را از سمتش برکنار و به جای وی «سامی العارضی» را منصوب کرده است.

روز شنبه نیروهای عراقی توانستند منطقه «الصقلاویه» در شمال غرب شهر فلوجه و محله «النعیمیه» در بخش جنوبی شهر را کاملا به تسلط خود در آورند.

ارتش عراق، عملیات آزادسازی شهر فلوجه را چند هفته پیش به دستور نخست‌وزیر و فرماند کل نیروهای عراق،  با مشارکت 22 هزار نیرو از افراد ارتش، پلیس فدرال، یگان مبارزه با تروریسم، بسیج مردمی و نیروهای عشایر آغاز کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس