کد خبر 583929
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت:اگر ایران یک ثانیه غفلت کند، دشمن به سرعت در ایران نفوذ خواهد کرد.

به گزارش مشرق، سعید جلیلی شامگاه جمعه در مراسم گرامیداشت ارتحال امام راحل و قیام تاریخی ۱۵ خرداد سال ۴۲ در مسجد رضویه ورامین با ابراز خرسندی از سفر به شهرستان ورامین اظهار داشت:خداوند منان را به خاطر سفر به دیار ورامین شکر می کنم.
 
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به خصومت دشمن با اسلام افزود: ۵۳ سال است که دشمن برای نابودی اسلامی در حال تلاش است اما هنوز نمی داند چگونه و با چه قدرتی باید اسلام را نابود کند و مردم این منطقه در سال ۴۲ نشان دادند که قدرت ما این است.
 
وی با اشاره به ناتوانی آمریکا در برابر ایران ادامه داد: آمریکا با وجود همه امکاناتی که در دست دارد و به تعبیر خودشان، ثروت دنیا در دست آنان است، در برابر اراده ملت ایران سست است.
 
جلیلی در ادامه به تلاش دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی ایران در جریان جنگ تحمیلی اشاره کرد و ادامه داد: در زمان جنگ هشت ساله نیز دشمن به دنبال نابودی ایران بود و به همین خاطر کمک های مالی فراوانی را به صدام حسین کرد تا ایران از بین برود اما امروز درجه افتخار متعلق به ایران است و از صدام خبری نیست.
 
نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی متذکر شد: اگر صدام حسین می توانست ایران را نابود کند، یک دقیقه صبر نمی کرد و این جای افتخار ملت ایران محسوب می شود.
 
جلیلی با طرح این سوال که ایران مگر چه دارد که با یک سخنرانی مقام معظم رهبری، آمریکا می ترسد، گفت: آمریکا می داند که ایران و مردمانش همدل و هم پیمان با رهبری هستند و آمریکا نمی داندکه قدرت ایران در کوچه های ورامین و خیرآباد شکل گرفته است.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: آمریکا از قدرت ایران بی خبر است و باور کنید تا ۱۰۰ سال دیگر نیز این موضوع را نمی فهمد.
 
وی با اشاره به این نکته که قیام ۱۵ خرداد نماد همدلی مردم و رهبر و امام است، گفت: در آن زمان، امام مردم را دوست داشت و مردم نیز امام را از صمیم قلب دوست داشتند و این اتحاد اسلام ناب محمدی را شکل می دهد که کشورهای دیگر از آن محروم هستند.
 
جلیلی یاداور شد: همه دشمنان انقلاب اسلامی می دانند که اگر می توانستند ایران را نابود کنند، به ناموس من و شما رحم نمی کردند و امروز دشمن می داند که یک حرکت پوینده و محکم در برابر اوست.
 
وی با اشاره به ضرورت هوشیاری ملت ایران در برابر توطئه های دشمن گفت: اگر ایران اعم از ملت و رهبری یک ثانیه غفلت کنند، دشمن به سرعت در ایران نفوذ خواهد کرد.
 
جلیلی متذکر شد: اینکه شما امروز می بینید که ۱۰۰ بار در شبکه های ماهواره ای، فیلم های مبتذل پخش می شود تا جوانان ما سرگرم شوند، به فکر کشور ما نیستند، بلکه می خواهند در همان یک ثانیه غفلت ما، ضربه نهایی را بزنند.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رییس جمهور آمریکا اعلام کرده است که ما از لحاظ مالی و جانی خرج کرده ایم تا اسلام ایرانی از ذهن ها پاک شود و همه به اسلام آمریکایی پناه ببرند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اکبر دلربا ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
    0 0
    سه چیز خطرناک وجود دارد : 1- نفوذ 2- امریکا 3- دشمن صهیونیستی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس