عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه شعار امروز ملت ما مرگ بر آمریکاست گفت: ما باید همچون گذشته محکم و استوار در مقابل آمریکایی‌ها بایستیم و از این طریق راه نفوذ آمریکا در کشورمان را ببندیم.

به گزارش مشرق، بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، ضمن اشاره به فرمایشات امروز رهبر معظم انقلاب درخصوص خیانت‌ها و بدعهدی‌های آمریکا در قبال ایران گفت: آمریکایی‌ها در ابتدای انقلاب جنگ 8 ساله را توسط صدام به ما تحمیل کردند و ما در ماه‌های پایانی جنگ شاهد هدف قراردادن هواپیمای مسافربری خود توسط ناو آمریکا بودیم.

وی ادامه داد: در  ارتباط با برجام نیز مذاکراتی به صورت انفرادی با آمریکایی‌ها و با گروه 1+5  انجام شد و علیرغم اجرای تعهدات از سوی ایران همچنان شاهد بدقولی و بدعهدی آمریکایی‌ها در ارتباط با برجام هستیم که از جمله آن می‌توان به مسائل بانکی اشاره کرد که باید آمریکایی‌ها براساس مصوباتی که داشتند به تعهداتشان عمل می‌کردند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: ما باید همچون گذشته محکم و استوار در مقابل آمریکایی‌ها بایستیم و با وحدت و همدلی که بین مسئولین نظام و مردم وجود دارد باید این ایستادگی ادامه پیدا کند و از این طریق راه نفوذ آمریکا در کشورمان را ببندیم.

نعمتی با بیان اینکه شعار امروز ملت ما شعار مرگ بر آمریکاست خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها باید بدانند که با صداقت وارد مذاکره شوند و به تعهداتش عمل کند.

وی با اشاره به گزارش سالانه وزارت امور خارجه آمریکا که ایران را بزرگترین حامی تروریسم دانسته افزود: در هر جای دنیا که اتفاق نامیمونی رخ دهد رد پای CIA آمریکا و اینتلیجنت سرویس انگلیس و موصاد وجود دارد آمریکایی‌ها زمانی در افغانستان بن لادن و موضوع داعش در عراق را مطرح کردند و تمام امکانات خود را در اختیار گروه‌های تروریستی خود چون داعش قرار دادند.

عضو هیات رئیسه مجلس در پایان گفت: آمریکایی‌ها باید دست از شیطنت‌های خود بردارند و باید بدانند که سلطه گری جدید آن‌ها به پایان رسیده و باید بدانند که ملت‌ها بیدار شدند و کمتر ملتی است که به آنها توجه کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
    0 0
    حالا باز بیا چشمک بزن!
  • man ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
    0 0
    سخنان همین آقا رو در جلسه کمسیون برجام هم کنارش بگذارین. جالب میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس