کد خبر 583565
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۶

در حالیکه جبهه های شمالی استان ساحلی لاذقیه سوریه طی هفته های اخیر آرامش نسبی را تجربه می کند منابع نزدیک به گروه تروریستی تکفیری احرارالشام (القاعده) از سقوط یک فروند پهپاد روسی در ارتفاعات جبل الترکمان خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- در حالیکه جبهه های شمالی استان ساحلی لاذقیه سوریه طی هفته های اخیر آرامش نسبی را تجربه می کند منابع نزدیک به گروه تروریستی تکفیری احرارالشام (القاعده) از سقوط یک فروند پهپاد روسی در ارتفاعات جبل الترکمان خبر داده اند.

سقوط پهپاد روسی در لاذقیه سوریه+عکس

بنابر این گزارش، گروه توریستی تکفیری احرارالشام در بیانیه ای سقوط این پهپاد را در نتیجه شلیک موشک دوش پرتاب پدافند هوایی توسط عناصر این گروه عنوان کرده است. اما در تصاویر منتشر شده از سوی شاخه رسانه ای این گروه آثار انفجار مواد منفجره همراه موشک پدافند هوایی مشاهده نشده و احتمالا سقوط پهپاد در نتیجه نقص فنی یا خروج آن از برد دستگاه های کنترل کننده بوده است. مناطق شمالی استان لاذقیه در سال 2014 از سوی گروههای زیر مجموعه شبکه تروریستی بین المللی القاعده و ارتش آزاد هدف حملات قرار گرفته و بخشهای مهمی از آنها اشغال شده بود اما در سلسله عملیات های 10 ماه گذشته نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه بیش از 95 درصد مناطق اشغالی آزاد شده است.

سقوط پهپاد روسی در لاذقیه سوریه+عکس

سقوط پهپاد روسی در لاذقیه سوریه+عکس

سقوط پهپاد روسی در لاذقیه سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس