منابع رسانه ای نزدیک به گروههای تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده ساعتی پیش خبر های منتشر شده پیرامون ارسال هوایی تسلیحات و مهمات برای عناصر این گروه ها در شهرهای محاصره شده مارع و اعزاز واقع در شمال استان حلب سوریه را مورد تایید قرار داده اند.

گروه بین الملل مشرق- منابع رسانه ای نزدیک به گروههای تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده ساعتی پیش خبر های منتشر شده پیرامون ارسال هوایی تسلیحات و مهمات برای عناصر این گروه ها در شهرهای محاصره شده مارع و اعزاز واقع در شمال استان حلب سوریه را مورد تایید قرار داده اند.

ارسال هوایی سلاح و مهمات توسط آمریکا برای القاعده و ارتش آزاد+عکس

بنابر این گزارش، این عملیات طی 24 ساعت گذشته توسط هواپیماهای باری ارتش ایالات متحده آمریکا انجام پذریفته که طی آن صدها کانتینر حامل انواع سلاح و مهمات شامل موشک های ضد زره تاو، لوله های توپ و خمپاره انداز برای تروریستهای تکفیری القاعده و ارتش آزاد در این دو شهر به وسیله چتر ارسال شده است. طی یک هفته اخیر این دو شهر از سوی هزاران تروریست تکفیری داعش مورد محاصره قرار گرفته و نبردهای شدیدی در دروازه های آنها میان تروریستها در جریان می باشد. گفته می شود نیروهای داعش روزانه هزاران خمپاره و توپ به مواضع گروههای رقیب در داخل و حاشیه این دو شهر شلیک کرده اند که به کشته شدن صدها تن منجر شده است.

ارسال هوایی سلاح و مهمات توسط آمریکا برای القاعده و ارتش آزاد+عکس

ارسال هوایی سلاح و مهمات توسط آمریکا برای القاعده و ارتش آزاد+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس