کد خبر 583298
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۰

رايزنی فرهنگی ايران در ايتاليا، همایش «مردی که تاریخ خاورمیانه را متحول كرد، امام خمینی(ره)؛ معنویت و سیاست انقلابی» را در شهر رم برگزار می‌كند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رايزنی فرهنگی كشورمان در ايتاليا، به مناسبت فرا رسیدن بیست‌و‌هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، با همکاری مرکز مطالعات بین‌المللی خانه دانایی شهر رم، همایش «مردی که تاریخ خاورمیانه را متحول كرد، امام خمینی(ره)؛ معنویت و سیاست انقلابی» را روز شنبه، ۱۵ خرداد در سالن همایش‌های Best Western Blu Hotel شهر رم، برگزار خواهد كرد.

مدیریت این همایش را علیرضا جلالی، مدیر مرکز مطالعات بین‌المللی خانه دانایی شهر رم به عهده خواهد داشت و كلوديو موتي، آدولفو مورگانتي، پائولو رادا و جوزپه آليللو، انديشمندان ايتاليايي و همچنين حجت‌الاسلام ابوالفضل امامی، امام جماعت انجمن شیعی المهدی(عج) شهر رم و اكبر قولی، رايزن فرهنگی ايران در ايتاليا در آن حضور می‌یابند.

این افراد به ترتیب مقالات «حدیث بیداری؛ زندگینامه»، «از صعود معنوی تا فرود سیاسی»، «اسلام و اروپا در عصر جهانی‌سازی؛ آموزه امام خمینی(ره)»، «پیام‌های امام خمینی(ره) به پاپ و گوربوچاف»، «میراث امام در رهبری امام خمینی(ره)» و «نقش امام خمینی(ره) در تاریخ معاصر ایران» را ارائه خواهند داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس