کد خبر 583184
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵

رزمندگان بسیج مردمی عراق در حین پاکسازی مناطق حاشیه ای شهر فلوجه در استان الانبار این کشور دو زن کرد یزیدی مذهب اسیر گروه تروریستی تکفیری داعش را از یکی از نزدان های این گروه آزاد کردند.

گروه بین الملل مشرق- رزمندگان بسیج مردمی عراق در حین پاکسازی مناطق حاشیه ای شهر فلوجه در استان الانبار این کشور دو زن کرد یزیدی مذهب اسیر گروه تروریستی تکفیری داعش را از یکی از نزدان های این گروه آزاد کردند.

آزادی دو زن کرد از زندان داعش در فلوجه+عکس

بنابر این گزارش، این دو زن در حمله سال گذشته داعش به شهر کردنشین سنجا در شمال استان نینوی عراق پس از قتل عام خانواد هایشان از سوی تروریستهای وهابی داعش ربوده و بعنوان کنیز در بازار برده فروشان شهر موصل به معرض فروش گذاشته شده بودند. با مساعدت بخش امنیتی حشدالشعبی این دو زن پس از رسیدگی های اولیه پزشکی به شهر سلیمانیه عراق منتقل شده اند. لازم به ذکر است که در حمله دو سال پیش داعش به شهرهای تلعفر و سنجار بیش از 5 هزار زن  شیعه و یزیدی مذهب از سوی تروریستهای داعش ربوده شده و به کنیزی برده شده بودند. این دو شهر توسط نظامیان کردتبار عضو ارتش عراق محافظت می شدند اما با خیانت مسعود بارزانی مسئول اجرایی استان کردستان این کشور و صدور دستور عقب نشینی شبانه نظامیان کرد از این دو منطقه هزاران نفر بدست داعش قتل عام شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • ابوالفضل ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
    1 0
    داعش با صورتشون چی کار کرده؟ :دی
  • ناشناس ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
    1 0
    خدا یه عقل سالم به کسی که سانسورچی نظرات هست بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس