کد خبر 583146
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹

ام اس آی چندی پیش و در جریان سی امین سالگرد مراسم گیمینگ نایتش در کامپیوتکس، سری جدیدی از نوت بوک های ویندوز 10 خود را رونمایی کرد. براساس اعلام این شرکت، لپ تاپ های رونمایی شده با محوریت گیمینگ و واقعیت مجازی ساخته شده اند.

 به گزارش مشرق، مدل های GT83  و GT73 Titan SLI  هر دو با در نظر داشتن تکنولوژی SLI طراحی شده اند و قادرند بالاترین بهره را از واقعیت مجازی ببرند. مدل اول از یک کارت گرافیک GeForce GTX980 SLI انویدیا بهره می برد و برای آنکه تجربه ای فراگیر را در اختیار کاربران قرار دهد وضعیت نمایش ساراند 4K برای آن در نظر گرفته شده است.
 
MSI لپ‌تاپی با محوریت واقعیت مجازی معرفی کرد +عکس

مدل دیگر GT73 نام دارد که از کارت گرافیک GTX980M SLI استفاده می کند و گیمرهایی که می خواهند بالاترین لذت را از اجرای بازی های مورد علاقه خود در تنظیمات 4K ببرند نی می توانند از پردازنده گرافیکی GTX980 هم در کنار کارت گرافیک یاد شده استفاده نمایند. مدل های GT83 و GT73 هر دو در ماه اوت و به ترتیب با قیمت های 4500 و 2500 دلار وارد بازار می شوند.
MSI لپ‌تاپی با محوریت واقعیت مجازی معرفی کرد +عکس
اما می رسیم به نوت بوک GS63 Stealth Pro که لپ تاپی نسبتا باریک است و ضخامت بدنه آن از 17.7 میلیمتر فراتر نمی رود. شرکت سازنده اعلام نموده که این دستگاه به خاطر بهره گیری از سیستم خنک کننده پنج کاناله Cooler Boost Trinity با فن های Whirlwind Blades عملکردی کاملا بی صدا با حداقل میزان مصرف انرژی را از خود به نمایش خواهد گذاشت. دستگاه میزبان یک پردازنده Core i7 6700HQ اینتل است و از کارت گرافیک GTX970M انویدیا بهره می گیرد. قرار شده که این محصول در ماه اوت امسال با قیمت 1600 دلار وارد بازار شود.
 
لپ تاپ GS73 هم درست مانند مدل قبل از کارت گرافیک GTX970M و همان سیستم خنک کننده به خدمت گرفته شده در مدل GS63 استفاده می کند اما وزن آن برابر با 5 کیلوگرم عنوان شده است. این دستگاه همچنین یک کیبورد گیمینگ SteelSeries و نمایشگر True Color را در خود جای داده و برای آنکه در حوزه صدا هم سرآمد باشد، نرم افزار Nahimic 2.0 را با خود به همراه دارد. این نوت بوک نیز در کنار سایر مدل های قبلی با قیمت 1700 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس