اما پروژه مهمی که هدایت فیلم پیش از آغاز فیلمبرداری پخش آن را بر عهده گرفته قسمت دوم فیلم «گشت ارشاد» است. فیلمی که پروانه ساختش با نام «گشت ارشاد 2» صادر شده و این روزها اخرین مراحل پیش تولیدش را پشت سر میگذارد. هدایت فیلم این فیلم را برای اکران در نوروز 96 در نظر گرفته و بعید است فیلم سعید سهیلی که در جشنواره فجر شرکت کند تا هدایت فیلم امیدوار به تکرار خوش اکران «50 کیلو آلبالو» در نوروز 96 باشد.

دورخیز «گشت ارشاد 2» برای نوروز 96گروه فرهنگی مشرق- فیلم‌های اکران ماه رمضان و عید فطر تقریبا قطعی شده‌اند و هدایت فیلم تنها فیلم سینمایی «عادت نمی‌کنیم» را برای اکران این اکران‌ها در نظر گرفته و با حضور بازیگران مطرح این فیلم امیدوار است بتواند مسیر موفق «50 کیلو آلبالو» را ادامه دهد. فیلمی که به فروش 14 میلیارد تومان رسیده و تبدل به پرفروش‌ترین فیلم سال 94 شده است
..

* از «خشکسالی و دروغ» تا «خوب، بد، جلف»

مرتضی شایسته مدیر «هدایت فیلم» درباره فیلم‌های بعدی این دفتر برای اکران سال جاری به سینما گفت:  بعد از «عادت نمی‌کنیم» فیلم «خوب، بد، جلف» پیمان قاسم خانی را برای اکران عید فطر در نظر داریم در کنار این فیلم هم قرارداد «خشکسالی و دروغ» را بسته‌ایم و این فیلم با بازی محمدرضا گلزار در کنار «خوب، بد، جلف» می توانند به فروش بالایی برسند.

وی افزود: برای اکران پاییز هم فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است» ساخته بهمن گودرزی را در نظر گرفته ایم و این فیلم هم میتواند جمع فیلم های پرفروش امسال هدایت فیلم را تکمیل کند.

* «فِراری» و «نگار» در اکران و جشنواره

دو فیلم دیگر هدایت فیلم به احتمال زیاد به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر می‌آیند. هر چند مرتضی شایسته می‌گوید آمادگی اکران این دو فیلم را هم دارد. فیلم «فِراری» به کارگردانی علیرضا داودنژاد که زمستان گذشته فیلمبرداری شد این روزها آخرین مراحل فنی اش را پشت سر میگذراند. فیلم سینمایی «نگار» آخرین ساخته رامبد جوان هم سال گذشته فیلمبرداری شد و این فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در خواهد آمد.

* نوروز 96 با «گشت ارشاد 2»

اما پروژه مهمی که هدایت فیلم پیش از آغاز فیلمبرداری پخش آن را بر عهده گرفته قسمت دوم فیلم «گشت ارشاد» است. فیلمی که پروانه ساختش با نام «گشت ارشاد 2» صادر شده و این روزها اخرین مراحل پیش تولیدش را پشت سر می‌گذارد. هدایت فیلم این فیلم را برای اکران در نوروز 96 در نظر گرفته و بعید است فیلم سعید سهیلی که  در جشنواره فجر شرکت کند تا هدایت فیلم امیدوار به تکرار خوش اکران «50 کیلو آلبالو» در نوروز 96 باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس