فیلم «بمب» پیمان معادی مانند فیلم اولش یک ملودرام اجتماعی است و داستان آن در دهه 60 می‌گذرد. ماجرای «بمب» به موشک باران تهران و اتفاقاتی که در پی آن برای مردم می‌افتد می‌پردازد.

گروه فرهنگی مشرق - روز گذشته خبری منتشر شد که حمید فرخ نژاد در بمب معادی حضور پیدا خواهدکرد.در متن این خبر آمده بود سازندگان فیلم سینمایی « بمب» با حمید فرخ نژاد برای حضور در این فیلم به توافق اولیه رسیده‌اند.در خبر منتشر شده آمده بود که حمید فرخ نژاد به تازگی با سازندگان این فیلم به توافق اولیه رسیده و قرار است بعد از پایان بازی در فیلم سینمایی « گشت ارشاد 2 » به این پروژه ملحق شود. این بازیگر به تازگی از آمریکا بازگشته و در روزهای آینده نیز تست گریم نهایی‌اش برای ساخته جدید سعید سهیلی انجام می‌شود.البته معادی که خود یکی از نقش‌های اصلی این فیلم را ایفا خواهد کرد این روزها در سکوت کامل خبری مشغول انتخاب و رایزنی با سایر بازیگران و عوامل پشت دوربین است. تا اینکه امروز صبح روزنامه سینما گزارش داد که فرخ نژاد در این فیلم حضور پیدا نخواهد کرد. حمید فرخ نژاد بازی در فیلم تازه پیمان معادی را تکذیب کرد.به این بازیگر و هم روابط عمومی پروژه این خبر را تکذیب کردند. فرخ نژاد جملات کوتاهی با اظهار تعجب از انتشار چنین خبری به خبرنگار «سینما» گفت: «‌ اصلا در جریان این پروژه نیستم و هیچ صحبتی با دست‌اندرکاران آن نکرده‌ام. طبیعتاً بازی‌ام در « بمب » را تکذیب می‌کنم. »

حمید فرخ نژاد در موشک باران تهران نقشی ندارد!

روابط عمومی پروژه نیز با تکذیب خبر این همکاری به «سینما »‌گفت‌: «‌ هیچ مذاکره‌ای با حمید فرخ نژاد انجام نشده و این بازیگر قرار نیست در فیلم « بمب » حضور داشته باشد.‌»

طبق شنیده‌های ما،‌ فیلم تازه پیمان معادی فقط یک بازیگر مرد اصلی دارد که نقش آن را هم خودش بازی می‌کند. فیلمی که این روزها در انتظار صدور پروانه ساخت است تا بلافاصله بعد از دریافت مجوز، پیش تولید رسمی‌اش آغاز شود. طبق برنامه‌ریزی انجام شده فیلمبرداری این فیلم خردادماه در تهران آغاز می‌شود. از جمع عوامل پشت دوربین نیز تا کنون حضور محمود کلاری در مقام مدیر فیلمبرداری و محمدرضا منصوری در مقام مدیر تولید قطعی شده است. سعید ملکان به غیر از طراحی چهره پردازی،‌ تهیه کنندگی « بمب » را نیز بر عهده دارد.

موشک باران تهران جلوی دوربین

فیلم «بمب» پیمان معادی مانند فیلم اولش یک ملودرام اجتماعی است و داستان آن در دهه 60 می‌گذرد. ماجرای «بمب» به موشک باران تهران و اتفاقاتی که در پی آن برای مردم می‌افتد می‌پردازد. پیش از این کم‌تر نمونه ای در سینمای ایران به این سوژه پرداخته است و از مشهورترین نمونه پرداختی به این سوژه می‌توان به «وصل نیکان» ابراهیم حاتمی کیا اشاره کرد. هم چنین سریال «وضعیت سفید» حمید نعمت الله هم به تازگی با این سوژه پخش شده است. هر چند شنیده می‌شود فیلم «‌بمب » پیمان معادی رویکرد متفاوتی به این مضمون دارد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس