کد خبر 585904
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

در حال حاضر صداگذاری فیلم سینمایی «نگار» در روزهای آینده به پایان خواهد رسید و پس از آن مراحل اصلاح رنگ فیلم توسط خودم انجام خواهد شد.

رنگ «نگار» اصلاح می‌شودگروه فرهنگ و هنر مشرق- بهرام بدخشانی مدیر فیلمبرداری آخرین اثر سینمایی رامبد جوان در رابطه با آخرین وضعیت فنی این فیلم گفت: در حال حاضر صداگذاری فیلم سینمایی «نگار» در روزهای آینده به پایان خواهد رسید و پس از آن مراحل اصلاح رنگ فیلم توسط خودم انجام خواهد شد.

این فیلم در لوکیشن هایی واقع در پارک چیتگر، خیابان جمهوری، خانه ای در خیابان محمودیه، ویلایی در کن، اصطبلی در محله دهکده المپیک و گلخانه ای واقع در زعفرانیه فیلمبرداری شده است. رامبد جوان که اولین تجربه خود را در ساخت درام معمایی-جنایی پشت سر میگذارد، از این تجربه سخت به عنوان یکی از لذت بخش‌ترین کارهای کارنامه‌اش یاد می‌کند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ما به این ته سیگار رژ لبی مشکوکیم. اما این به ما کمکی نمی‌کنه! در این فیلم بازیگرانی از جمله نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، مانی حقیقی، آتیلا پسیانی، فریبا کامران، علیرضا شجاع نوری، افسانه بایگان، اشکان خطیبی، علیرضا آقاخانی، محمود کریمی، ایلیا کیوان، شایان کامروز، عیسی حسینی و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

عوامل این فیلم عبارتند از: تدوین: بهرام دهقان، موسیقی: حامد ثابت، فیلمبردار: بهرام بدخشانی، صداگذاری: فرامرز ابوالصدق، دستیار اول کارگردان: مانفرد اسماعیلی، گریم: سودابه خسروی، نویسنده: احسان گودرزی، طراح صحنه: امیر حسین قدسی، طراح لباس: نگار نعمتی، مدیر تولید: شهرام زاهدی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایزا ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    بابا این چه تیتریه آخه؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس