کد خبر 582530
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴

بعد از لو رفتن پیاپی تصاویر و اطلاعات مختلف در خصوص تلفن هوشمند اکسپریا E5، سونی به صورت رسمی از این محصول پرده برداشت.

 به گزارش مشرق، دستگا درست مانند دیگر اسمارت فون های سری اکسپریا E که پیشتر از سوی این کمپانی ژاپنی ارائه شدند، چیپست چهار هسته ای MT6735 را در دل خود جای داده که از شبکه ارتباطی 4G پشتیبانی می کند و 1.5 گیگابایت رم دارد.
 
سونی موبایل اقتصادی اکسپریا E5 را معرفی کرد +عکس

یک نمایشگر 5 اینچی با رزلوشن 1280 در 720 پیکسل نیز روی بدنه این موبایل خودنمایی می کند و علاوه بر این، 16 گیگابایت حافظه داخلی نیز برایش در نظر گرفته شده که با کمک درگاه کارت حافظه میکرو اس دی می توان آن را تا 200 گیگابایت ارتقاء داد.
 
تا به اینجای کار همانطور که تایید خواهید کرد امکانات دستگاه در سطح بسیار معمول قرار دارند اما به لطف دوربین های اصلی و جلویی به ترتیب 13 و 5 مگاپیکسلی تعبیه شده در بدنه آن، انتظارات کاربران وفادار سونی به تلفن های هوشمند آن تا حدودی برطرف می گردد البته با قیمتی معقول تر.
 
اضافه نماییم که سری موبایل های اکسپریا E سونی حالا چند سالی می شود که به بازار ارائه شده اند و آنطور که آمارها نشان می دهد این محصولات در بخش هایی از اروپا و همچنین هند موفق ظاهر شده اند و در این بازارها، علیرغم حضور رقیب قدری چون سامسونگ، سونی طرفداران پر و پا قرص خود را دارد.
 
بازگردیم به سراغ دستگاه معرفی شده. سونی انتظار دارد که به لطف برخی امکانات نرم افزاری این محصول اقتصادی را از رقبایش در بازار متمایز نماید. ظاهرا قابلیت تازه ای به نام «تقویم هوشمند» برای این تلفن همراه در نظر گرفته شده که در پس زمینه فعال است تا مطمئن شود که هیچگونه اپلیکیشن یا بازی ناخواسته ای حافظه دستگاه را اشغال نکرده است.
 
شاید از دیدگاه شما این ویژگی روی برخی از موبایل های پیشرفته امروزی بلااستفاده به نظر بیاید اما در دستگاه های اقتصادی، همین میزان اندک بهبودی که به واسطه این نرم افزار در عملکرد دستگاه ایجاد می شود، قابل تقدیر است.
 
اکسپریا E5 قرار است که دهه اول تیرماه در وهله نخست به بازارهای اروپا، خاورمیانه، آفریقا و آمریکای لاتین و سپس سایر مناطق دنیا عرضه شود.

منبع: دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس