معاون برنامه‌ریزی و امور شورای شهر تهران به تذکرات دو عضو شورای اسلامی شهر تهران پاسخ داد و گفت: گازانبر قالیباف در عملیات کربلای 5 عراق را قیچی کرد.

به گزارش مشرق، ناصر امانی در پاسخ به تذکرات دو عضو شورای شهر در دویست و شصت و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، گفت: انصاری (عضو شورای شهر تهران) کیفرخواست سیاسی را به عنوان نطق پیش از دستور علیه شهرداری تهران اعلام کردند و چندین مطلب را به قالیباف اتهام زدند.
 
وی افزود: دولت نهم و دهم با شهرداری همکاری نکرد، دولت یازدهم هم همکاری نمی‌کند ولی شهرداری این قدرت را دارد که خدمات‌رسانی را بدون توجه به کمک دولت‌ها به شهروندان ارائه دهد و هیچ پروژه‌ای به دلیل عدم تعامل دولت با شهرداری زمین نمانده است.
 
معاون برنامه‌ریزی و امور شورای شهر تهران افزود: علیرغم کمک دولت مترو و اتوبوس در تهران در حال حرکت است و دولت‌ها نیز هنوز یک سوم یارانه را که سهم‌شان است پرداخت نکرده‌اند.
 
امانی افزود: دولت قبلی جسارت داشت می‌گفت نمی‌دهد این دولت می‌خندد و می‌گوید ندارم که بدهم.
 
معاون برنامه‌ریزی و امور شورای شهر تهران گفت: قالیباف کار سیاسی نمی‌کند و شهر تهران را با مدیریت جهادی و داشتن 11 میلیون جمعیت بدون کمک دولت اداره می‌کند. هر فردی که از خارج به کشور می‌آید هنگامی که پایتخت ایران را که تحریم است می‌بیند تعجب می‌کند که این طور روی پای خود ایستاده است.
 
وی افزود: در جشن طنز دکتر سلام که یک طنز سیاسی است از قالیباف خواسته شد با خود و دولت‌های نهم، دهم و یازدهم شوخی کند. وی به شوخی گفت اگر ما در شهر نباشیم شهر بهتر اداره می‌شود و شوخی با دولت نهم و دهم گفت اگر نیایند آرامش ادامه پیدا می‌کند و  در نهایت با دولت یازدهم نیز با  عنوان قفل و کلید شوخی کرد.
 
امانی تأکید کرد: گازانبر قالیباف عملیات‌های مختلف در هشت سال دفاع مقدس بوده است که یگان زرهی صدام را قیچی می‌کرد.
 
معاون برنامه‌ریزی و امور شورای شهر تهران افزود: در تهران هیچ گاه گاز انبر استفاده نشده است کسانی که این ادعا را داشتند اسناد آن موجود است و از نجابت قالیباف است که پاسخ نمی‌دهد.
 
وی درباره فوت کودک پنج ساله در پارک کوهساران نیز اظهار داشت: ما از این حادثه بسیار متأثر و متأسف شدیم. شهردار تهران بلافاصله شهردار ناحیه و مسئول پارک را عزل کرد و قوه قضاییه نیز در حال پیگیری این موضوع است که هر چه این قوه حکم دهد اجرایی می‌شود.
 
امانی افزود: 18 هزار برادر، خواهر، پدر و مادر در تصادفات جاده‌ای در سال جان خود را از دست می‌دهند و هیچ کس صدایش در نمی‌آید.
 
معاون برنامه‌ریزی و امور شورای شهر تهران افزود: 2500 فضای سبز و پارک در شهر تهران داریم که در 10 سال گذشته هیچ حادثه‌ای در آن اتفاق نیفتاده است.
 
وی افزود: در حال حاضر در دادگاه سناریوی جدیدی درباره فوت یک کودک پنج ساله مطرح شده است که باید اجازه دهیم ابتدا حکم دادگاه صادر شود و پس از آن با عقل و انصاف موضوع را پیگیری کنیم.
 
امانی در پاسخ به تذکر حکیمی‌پور نیز افزود: تنها 20 روز است که از افتتاح شهر آفتاب می‌گذرد باید اجازه دهیم که صورت‌ وضعیت‌ها بیایند تا هزینه‌ها را اعلام کنیم. قانون مصوب سال 1375 است و در طول 10 روز نمی‌توانیم جواب تمامی تذکرات را بدهیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس