کد خبر 582137
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰

از زمانی که دل‌بوسکه در تیم ‌ملی اسپانیا مربیگری می‌کند، 73 بازیکن به تیم ‌ملی دعوت شدند.

به‌ گزارش مشرق، یکشنبه اسپانیا و بوسنی در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند و لاروخا سه بر یک پیروز شد. در این دیدار هشت بازیکن برای نخستین بار با پیراهن تیم ‌ملی اسپانیا به میدان رفتند.

مارکو آسنسیو (20 ساله)، بیرین 21 ساله و سرخیو آسنخو 26 ساله در ترکیب اصلی قرار داشتند. دنیس سوارس 22 ساله، اینیاکی ویلیامس 21 ساله، دیگو یورنته 22 ساله، اویار سابال 19 ساله، پابلو فورنالس 20 ساله در نیمه دوم بازی کردند.

از زمان حضور ویسنته دل‌بوسکه در سال 2008 در تیم ‌ملی 68 بازیکن فرصت پیدا کردند اولین بار برای تیم ‌ملی به میدان بروند.

آخرین بازیکنی که نخستین بازی‌اش را برای تیم ‌ملی انجام داد، سرخی روبرتو 24 ساله بود. بازیکن بارسلونا در ترکیب اصلی اسپانیا برای دیدار با رومانی حضور داشت و 59 دقیقه بازی کرد. او برای دیدار برابر ایتالیا هم به تیم ‌ملی دعوت شد اما به میدان نرفت.

با احتساب دنیس سوارس که از فصل آینده در بارسلونا بازی می کند، دل‌بوسکه در این هشت سال به 12 بازیکن فرصت بازی در تیم ‌ملی را داده است.

پیش از این بویان کرکیچ، جرارد پیکه، سرخیو بوسکتس، پدرو، تیاگو، ویکتور والدس، کریستین تیو، مارک بارترا، دیلوفو و مونیر الحدادی برای اسپانیا به میدان رفتند. الیکس ویدال زمانی که با بارسلونا قرارداد بسته بود و برای سویا بازی می‌کرد، نخستین بازی ملی‌اش را انجام داد.

دل‌بوسکه به 9 بازیکن از اتلتیکومادرید و به هفت بازیکن از اتلتیک بیلبائو فرصت حضور در میدان را داد. از ر‌ئال‌ ماد‌رید تنها چهار بازیکن جدید به تیم ‌ملی دعوت شدند. ناچو، دنی کارواخال، آسنسیو و دیگو یورنته در این فصل قرضی در اسپانیول بازی می‌کردند و یورنته با این شرایط را رایووایکانو توپ می‌زد.

با حضور دل‌بوسکه در تیم ‌ملی فوتبال اسپانیا 73 بازیکن جدید به این تیم دعوت شدند اما پنج بازیکن به نام‌های آموربیتا، بوتیا، دل مارکوس، مونتویا و سرخیو ریکو، حتی برای یک دقیقه نیز فرصت حضور در میدان را پیدا نکردند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس