کد خبر 581566
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

تصاویر منتشر شده توسط یکی از تروریست های داعش در شبکه اجتماعی فیسبوک نشان می دهد که دختر 18 ساله ای برای فروش عرضه شده است.

 به گزارش مشرق، به نقل از پایگاه خبری انباء عدن، گروه تروریستی داعش از شبکه های اجتماعی به عنوان تریبونی برای بردگی جنسی زنان استفاده می کند.

این تروریست داعشی در فیسبوک نوشته است: به همه برادرانی که به خرید این برده زن فکر می کنند... قیمت 8 هزار دلار است.

رونامه آمریکایی واشنگتن پست نیز در مطلبی با اشاره به این مساله نوشت: این پست در 20 مه (اردیبهشت) در فیسبوک توسط ابو اسعد الالمانی تروریست داعشی آلمانی قرار داده شده است.

همین تروریست چند ساعت بعد در پست دیگری از یک دختر ایزیدی نوشت: این دختر نیز به 8 هزار دلار فروخته می شود.

شبکه اجتماعی فیسبوک به سرعت تصویر منتشره شده را حذف کرد؛ این در حالی است که صدها زن ایزدی توسط داعش در عراق ربوده و تحت بردگی جنسی قرار گرفته اند.

داعش تحت فشار حملات نظامی در سوریه و عراق با بحران شدید مواجه و به فکر فروش زنان به ویژه زنان ایزیدی ربوده شده توسط تروریست های خود افتاده است.

شمار زنان عرضه شده برای فروش به ویژه زنان ایزدی زندانی که با مشکل کمبود غذا و دارو مواجه هستند و در اماکن خطرناکی که هر لحظه مورد بمباران قرار می گیرند به عنوان منبع درآمدی برای داعش، رو به افزایش است.

تروریست های داعش از شبکه های اجتماعی در ماههای اخیر برای فروش شمار زیادی زن، انتشار قوانین چگونگی رفتار با آنها و طرز کتک زدن آنها استفاده می کند.

استیون استالینسکی مدیر اجرایی انیستیو تحقیقات خاورمیانه در واشنگتن در این باره می گوید، شاهد وحشی گری های زیاد داعش بودیم اما طی دوسال گذشته این وحشی گری ها همه را غافلگیر کرده است، به ویژه فروش زنان از طریق شبکه های اجتماعی نشان دهنده اوج توحش داعش است.

استالینسکی افزود: ابو اسعد الالمانی دائما در فیسبوک برای داعش خیریه جمع آوری می کند و در حال حاضر در اطراف الرقه محل تجمع داعش در سویه مستقر است.

گروه تروریستی داعش طی دو سال اخیر به کمک کشورهای آمریکا، عربستان، قطر، ترکیه و رژیم صهیونیستی بخش هایی از عراق و در 4 سال گذشته بخش هایی از سوریه را اشغال و تاکنون مرتکب جنایات زیادی در این دو کشور شده است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    0 0
    متاسفانه برده داری نوین ، سکوت و بازم سکوت زمانه درعصر حضرت رسول ( ص) شاهد زنده به گور دختران بوده و امروزه شاهد به اسارت بردن زنان ، اگر به این ظلمها جوابی داده نشود باید منتظر عذاب الهی بنشینیم
  • ایرانی سر افراز ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
    0 0
    برده داری سیستماتیک جنسی و اشکار در غرب بالاخره منفور شد(هرچند نوع پنهانش رواج بیشتری یافت).....اما در بین طرفداران شکوه خلافت عربی و اسلامی وترکی و عثمانی هنوز افتخارات ی از این قبیل وجود دارد...جانم فدای وطنم ایران که در طول تاریخش چنین افتخارات وحشیانه ای خریدار نداشته است...جانم فدای ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس