کد خبر 583055
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵

تروریست های داعش برای فروش زنان و آثار باستانی، به یک شبکه پنهانی غیر قابل ردیابی و شناسایی روی آورده اند.

داعش برای فروش زنان و آثار باستانی چه می‌کند؟به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز عراق، کارشناسان فناوری عراقی اعلام کردند که گروهک تروریستی داعش، زنان دربند خود و آثار باستانی شهر موصل، مرکز استان مرزی نینوا در شمال غرب این کشور را در شبکه پنهانی «دارک وب» به فروش می رساند.

بر اساس این گزارش، کارشناسان مذکور امروز (چهارشنبه) در گفت و گو با السومریه نیوز اکید کردند که تروریست های داعش در این رویکرد جدید، آثار باستانی دزدیده شده و زنان ربوده شده در عراق و سوریه را با قیمت پایین و از طریق پایگاه های اینترنتی پنهانی، به مشتریان خود در سراسر جهان می فروشند.

به گفته این کارشناسان، داعش برای جبران کاهش شدید منابع مالی و درآمدهای خویش، در این اواخر ده ها دختر ربوده شده از مناطق تحت اشغال خود را از طریق «دارک وب» به فروش رسانده و قیمت آنها را نیز بر اساس سن و سال و زیبایی تعیین کرده به گونه ای که نزدیک به ۵۰۰ دلار برآورد می شود.

لازم به ذکر است که شبکه های پنهانی معروف به «شبکه تاریکی» (Dark Web) محل انجام فعالیت های اقتصادی غیر قانونی از جمله قاچاق انسان و برده داری جنسی، فروش مواد مخدر، اسلحه و اعضای بدن، تهیه ارزهای قلبی و استخدام قاتلان و هکرها هستند چرا که در دسترس عموم قرار نمی گیرند و فعالیت های آن نیز غیر قابل ردیابی و شناسایی می باشد.

منبع: شفقنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس